برخورد با مستحدثات غیرمجاز در قالب قرارگاه حفاظت اراضی شیراز اولین باردرکشور
برخورد با مستحدثات غیرمجاز در قالب قرارگاه حفاظت اراضی شیراز اولین باردرکشور

به گزارش پگاه خبر؛در هفته گذشته عملیات اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون برخورد با مستحدثات حفظ کاربری در قالب قرارگاه حفاظت اراضی در حریم شهر با همکاری شهرداری های دارای حوزه حریم اجرا شد.که از نظر تعداد و نحوه در کشور بی نظیر بوده است. پیرو مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان ایجاد […]

به گزارش پگاه خبر؛در هفته گذشته عملیات اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون برخورد با مستحدثات حفظ کاربری در قالب قرارگاه حفاظت اراضی در حریم شهر با همکاری شهرداری های دارای حوزه حریم اجرا شد.که از نظر تعداد و نحوه در کشور بی نظیر بوده است.

پیرو مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان ایجاد قرارگاه های حفاظت اراضی با هدف تسریع در برخورد با متخلفین در بدو شکل گیری ساخت وساز های غیرمجاز و در نتیجه بافت ناکارآمد شهری تشکیل و بصورت اقدام هم پوشان دستگاه های متولی امور زمین در دستور کار قرار گرفت.

در هفته ای که گذشت ۵ عملیات در قالب این قرارگاه ها در مناطق بردج ، دشتکوه ، محور داریون ، دوکوهک ، قلات ، کلستان، موسسه ارمغان و همچنین در مناطق اکبراباد و بوتان گاز صورت پذیرفته است، که طی این عملیات ها رفع تخلف و تخریب مستحدثات غیرمجاز، به تعداد بیش از ۷۰ مورد در سطح یکصد هزار متر مربع صورت گرفت.

قطعا تشکیل این قرارگاه ها می تواند گام موثری در برخورد با متخلفین حوزه زمین صورت دهد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برخورد با مستحدثات