آب به روستا‌های داراب وارد مدار بهره برداری شد
آب به روستا‌های داراب وارد مدار بهره برداری شد

به گزارش پگاه خبر؛در پی بارندگی‌های شدید روز‌های گذشته در شهر‌ها و روستا‌های شرق استان فارس، تاسیسات آبرسانی روستا‌های این مناطق اعم از ۱۵ روستای شهرستان داراب و چند روستای شهرستان فسا دچار سانحه و از مدار بهره برداری خارج شد. علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، دستور ویژه در خصوص […]

به گزارش پگاه خبر؛در پی بارندگی‌های شدید روز‌های گذشته در شهر‌ها و روستا‌های شرق استان فارس، تاسیسات آبرسانی روستا‌های این مناطق اعم از ۱۵ روستای شهرستان داراب و چند روستای شهرستان فسا دچار سانحه و از مدار بهره برداری خارج شد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، دستور ویژه در خصوص مدیریت بحران و انجام اقدامات موقت جهت تامین آب شرب مردم صادر و در دستور کار امور آبفا شهرستان‌های مذکور قرار گرفت.

او گفت: در فعالیتی جهادی با بهره گیری از کارشناسان حوزه‌ی آب شرب و پرسنل اتفاقات خود، در زمانی کمتر از ۱۰ ساعت، آب این روستا‌ها را به صورت موقت وارد مدار بهره برداری کردند.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس با بیان برآورد خسارت ۱۰۰ میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستا‌های داراب ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مسئولان کشوری و استانی به زودی با تامین اعتبار مورد نیاز اقدامات مورد لزوم در خصوص رفع مشکل این روستا‌ها به صورت دائم و مقاوم سازی تاسیسات آبرسانی مناطق سیل زده در این شهرستان‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

آب به روستا‌های