بازدید استاندار از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی در فرودگاه شیراز
بازدید استاندار از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی در فرودگاه شیراز

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر از بازدید استاندار فارس از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی هنگام بازگشت زائران خانه خدا در فرودگاه شهید آیت اله دستغیب(ره) شیراز، خبر داد. دکتر «علیرضا شریعتی» گفت: با توجه به بازگشت حجاج از مکه مکرمه، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس با حضور در فرودگاه بین المللی شهید […]

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر از بازدید استاندار فارس از پایگاه مراقبت بهداشت مرزی هنگام بازگشت زائران خانه خدا در فرودگاه شهید آیت اله دستغیب(ره) شیراز، خبر داد.

دکتر «علیرضا شریعتی» گفت: با توجه به بازگشت حجاج از مکه مکرمه، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس با حضور در فرودگاه بین المللی شهید آیت اله دستغیب(ره)، عملکرد پایگاه مراقبت بهداشت مرزی و روند خدمت رسانی به حجاج ایرانی در فرودگاه را ارزیابی کرد.

او افزود: بازگشت حجاج طی پنج پرواز انجام شده و با استقرار ۱۷ نیروی مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و پزشک در پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه شهید آیت اله دستغیب(ره)، هزار و ۲۸۶ غربالگری و بیماریابی شده اند.

سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر اضافه کرد: از ۱۸۶ مسافر مشکوک به بیماری های واگیر و به خصوص کرونا، تست PCR انجام و به آزمایشگاه ارسال شده و نتایج تست به صورت اورژانسی به زائران خانه خدا اعلام و اقدامات لازم برای افراد دارای تست مثبت کرونا، انجام شده است.

دکتر شریعتی، آموزش چهره به چهره، توزیع تراکت ها آموزشی بیماری های واگیر در سفر و توزیع ماسک بین حجاج را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این مرکز بهداشت، اعلام کرد.

در این بازدید، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، دکتر «محمدرضا کریمی» معاون فنی معاونت بهداشت، دکتر «مصطفی ابراهیمی» مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیر و کارشناس بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دکتر «علیرضا شریعتی» سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر، حضور داشتند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بازدید استاندار