نقش موثر همکاران حوزه فیزیوتراپی در خدمت به بیماران با دانش روزآمد
نقش موثر همکاران حوزه فیزیوتراپی در خدمت به بیماران با دانش روزآمد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی فرا رسیدن روز ملی فیزیوتراپی را گرامی داشته و بر اهمیت خدمات فعالان این حوزه در ارتقای سلامت عمومی جامعه تاکید کرد. دکترسید وحید حسینی،ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران حوزه فیزیوتراپی در دانشگاه، اهمیت ویژه خدمت در عرصه […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی فرا رسیدن روز ملی فیزیوتراپی را گرامی داشته و بر اهمیت خدمات فعالان این حوزه در ارتقای سلامت عمومی جامعه تاکید کرد.

دکترسید وحید حسینی،ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران حوزه فیزیوتراپی در دانشگاه، اهمیت ویژه خدمت در عرصه فیزیوتراپی را ایجاد زمینه زندگی بهتر برای بیماران دانست.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

از فرزندان شریف خانواده سلامت کشور که جایگاه تاثیرگذاری در تکمیل چرخه خدمات سلامت عمومی جامعه داشته و با افزایش توانمندی بیماران، همواره امیدبخش زندگی بهتر برای آنان بوده اند، فعالان حوزه فیزیوتراپی هستند که با تمام توان، در کاهش آلام دردمندان کوشیده اند.

همکاران ارجمندی که به پشتوانه دانش روزآمد، مهارت بالا و انگیزه رفیع سلامت بخشیدن به بیماران، آنان را به زندگی پیوند داده و روزهای روشن و پرامید را برای بیماران ارمغان آورده اند.

به ویژه تلاش صادقانه و انسان دوستانه شما عزیزان در هدیه موهبت سلامت به جانبازان ارجمند و معلولان جامعه و همچنین سالمندان عزیز که وجهه معنوی خدمت در این عرصه را دو چندان ساخته و بی شک تنها در ابعاد معنوی قابل تفسیر است.

به مناسبت دوم مرداد، روز ملی فیزیوتراپی شایسته است از خدمات اعضای محترم هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان محترم نقش موثر همکاران حوزه فیزیوتراپی در سراسر استان فارس، به پاس تلاش صادقانه در عرصه سلامت بیماران صمیمانه قدردانی کرده و این روز را به یکایک شما عزیزان تبریک و تهنیت می گویم.

از پروردگار منان، سلامت و سعادت یکایک شما فرزندان تلاشگر خانواده سلامت را خواستارم و امید است مسیر ارزنده خدمت شما عزیزان به دردمندان جامعه در تحقق این رسالت والا، پرثمر باشد.

انتهای پیام/محمد رضا ایزدی

نقش موثر همکاران