شهردار بعدی شیراز هنوز مشخص نشده است/برای ریاست سالانه  شورای شهر کاندیدا نداریم
شهردار بعدی شیراز هنوز مشخص نشده است/برای ریاست سالانه  شورای شهر کاندیدا نداریم

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایلنا ، عضو هیأت رئیسه شورای شهر شیراز گفت : هنوز نظری از اعضا شورا مبنی بر استیضاح شهردار مطرح نشده است و ذکر این نکته ضروری است که هر کدام از اعضای شورا نظرشان در رابطه با این موضوع متفاوت است و هیچ فردی به صورت مستقیم […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایلنا ، عضو هیأت رئیسه شورای شهر شیراز گفت : هنوز نظری از اعضا شورا مبنی بر استیضاح شهردار مطرح نشده است و ذکر این نکته ضروری است که هر کدام از اعضای شورا نظرشان در رابطه با این موضوع متفاوت است و هیچ فردی به صورت مستقیم نظری در رابطه با استیضاح شهردار اعلام نکرده است.

خواست خدایی با بیان اینکه هنوز هیچکدام از اعضای شورای شهر شیراز رسما برای کاندیداتوری انتخابات هیأت رئیسه و ریاست شورا اعلام نکرده اند می گوید: اگرچه صحبت ها و زمزمه‌های کاندیداتوری ریاست شورا در فضاها مطرح شده، اما در حال حاضر هیچکدام از اعضای شورا موضع‌شان را به صورت رسمی برای کاندیداتوری ریاست شورا اعلام نکرده‌اند.

عضو شورای شهر شیراز گفته است : عملکرد شهرداری در حوزه اجرایی متناسب با پیش‌بینی‌ها نیست.

وی تاکید کرده است : بنده به عنوان نماینده مردم در شورا تا به امروز از عملکرد شهرداری شیراز راضی نیستم و به رغم اینکه در ماه های گذشته این موضوع را عنوان کرده ام اما ذکر این نکته ضروری است که تغییرات محسوسی در شهرداری شیراز مشاهده نمی شود.

عملکرد امیدوار کننده ای از شهرداری شیراز نمی بینم

رییس کمیسیون نامگذاری اماکن شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مطابق فرمان رهبری نیاز است که مسئولان تلاش کنند تا روحیه امیدواری را در بین مردم احیا و ابقا کنند، تصریح می کند: در حال حاضر به جهت عدم تحول در برنامه ریزی ها و مدیریت ، عملکرد امیدوار کننده ای از شهرداری شیراز نمی بینم که این مهم باعث شده تا یکی از منتقدان جدی شهرداری باشم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر شیراز خاطر نشان می کند: اگرچه امکان دارد بعضی از افراد نام هایی را در محافل جهت تصدی کرسی شهرداری شیراز اعلام کنند اما این اتفاق به صورت رسمی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت تداوم وضعیت فعلی شهرداری شیراز به هیچ وجه در قبال این مهم سکوت نخواهم کرد خاطر نشان می کند: در حال حاضر ارزیابی مثبتی از عملکرد شهرداری شیراز ندارم و در تلاش هستیم مشکلات شهر و شهروندان را از طریق پیگیری با شهردار و مدیران شهرداری حل کنیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شهردار بعدی شیراز