حضور فعال تیم های بسیج در فرآیند جستجو و امدارسانی
حضور فعال تیم های بسیج در فرآیند جستجو و امدارسانی

به گزارش پگاه خبر؛سردار بوعلی گفت: روز گذشته، حضور فعال تیم های بسیج در چهار شهرستان استهبان، نی ریز، داراب و فسا در این زمینه فعال شدند و تیپ نیروی زمینی سپاه نیز با امکانات خود به فرایند جستجو در مسیر ۱۵ کیلومتری پیوست. سردار یداله بوعلی با حضور در مناطق سیل زده فارس ضمن […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار بوعلی گفت: روز گذشته، حضور فعال تیم های بسیج در چهار شهرستان استهبان، نی ریز، داراب و فسا در این زمینه فعال شدند و تیپ نیروی زمینی سپاه نیز با امکانات خود به فرایند جستجو در مسیر ۱۵ کیلومتری پیوست.

سردار یداله بوعلی با حضور در مناطق سیل زده فارس ضمن بررسی آخرین وضعیت فرآیند جستجو و امدادرسانی، گفت: از روز گذشته و در پِی وقوع ناگهانی حادثه سیل، تیم های جستجو و امدادرسانی بسیج بصورت فعال در کنار مردم و سایر نهادها در فرآیند جستجو و امدادرسانی حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع این حادثه قرارگاهی با حضور سپاه و سایر نهادها در منطقه تشکیل شد، گفت: شب گذشته، تیم های بسیج در چهار شهرستان استهبان، نی ریز، داراب و فسا در این زمینه فعال شدند، تیپ نیروی زمینی سپاه در فسا نیز با امکانات خود به فرایند جستجو در مسیر ۱۵ کیلومتری پیوست و در مجموع تمام امکانات سپاه فارس برای کمک به آسیب دیدگان و فرایند جستجو بکارگیری شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

حضور فعال