برپایی  موکب غدیری کارکنان برق منطقه ای فارس
برپایی  موکب غدیری کارکنان برق منطقه ای فارس

به گزارش پگاه خبر؛در آستانه عید غدیر خم با مشارکت و همراهی کارکنان شرکت برق منطقه ای فارس و با حضور مدیر عامل و معاونین این شرکت موکب غدیری کارکنان برق در محل این شرکت برپا گردید. مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل برق منطقه ای فارس در حاشیه برپایی این موکب با بیان اینکه همه […]

به گزارش پگاه خبر؛در آستانه عید غدیر خم با مشارکت و همراهی کارکنان شرکت برق منطقه ای فارس و با حضور مدیر عامل و معاونین این شرکت موکب غدیری کارکنان برق در محل این شرکت برپا گردید.

مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل برق منطقه ای فارس در حاشیه برپایی این موکب با بیان اینکه همه هزینه برپایی این موکب از محل کمک و همیاری کارکنان تامین شده است افزود: مشارکت همکاران برق فارس در برپایی این موکب ادای دین و برگرفته از عشق و علاقه آنان به مولای متقیان و اولیای دین است.

مهندس حقیقی با اشاره به اینکه برپایی موکب نوعی بیان ارادت به اهلبیت و زنده نگه داشتن یک سنت حسنه است افزود: هدف از برپایی موکب ، ضمن ارائه خدمت به مردم و ارادتمندان اهلبیت ، ترویج فرهنگ اسلامی است.

مدیر عامل برق منطقه ای فارس در ادامه افزود: برجسته‌ترین اهداف ایجاد موکب کارکنان برق فارس توسعه کمی و کیفی خدمات به پشتوانه تجارب سال های گذشته و همچنین تقویت روح تعاون و نمایش امت اسلامی است.

مهندس حقیقی همچنین با تبریک عید غدیر و گرامیداشت این روز سعید افزود: روز عید غدیر را بسیاری روز ولایت امام علی (ع) می‌دانند؛ اما در کنار این مفهوم، موضوع عبادت نیز مطرح است. برای روز و شب عید غدیر اعمالی ذکر شده است که نشانگر عظمت معنوی این روز است. با این وجود باید غدیر را عید ولایت در راستای بندگی خدا دانست.

وی افزود: قرار گرفتن عید غدیر در میان ایام الله به این دلیل است که در بین روز‌ها و شب‌های با فضیلت شب و روزی به عظمت و فضیلت شب و روز عید غدیر نیست.

انتهای پیام/سمیه یگانه