بهره مندی بیماران مبتلا به سرطان از ثمره نیک خیرین سلامت در بیمارستان آنکولوژی امیر
بهره مندی بیماران مبتلا به سرطان از ثمره نیک خیرین سلامت در بیمارستان آنکولوژی امیر

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس در آئین تقدیر از خیرین سلامت بیمارستان آنکولوژی امیر، این بیمارستان را مرکزی برای بهره مندی بیماران مبتلا به سرطان از ثمره نیت نیک خیرین حوزه سلامت خواند. دکتر «محمدهادی ایمانیه» در این آئین با تبریک عید سعید غدیرخم به عنوان بزرگترین عید مسلمانان که رسالت پیامبر(ص) با ولایت امام […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس در آئین تقدیر از خیرین سلامت بیمارستان آنکولوژی امیر، این بیمارستان را مرکزی برای بهره مندی بیماران مبتلا به سرطان از ثمره نیت نیک خیرین حوزه سلامت خواند.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» در این آئین با تبریک عید سعید غدیرخم به عنوان بزرگترین عید مسلمانان که رسالت پیامبر(ص) با ولایت امام علی(ع) کامل شد، گفت: امروز همه ما باید تلاش کنیم تمامی درس هایی که بزرگمرد تاریخ حضرت امام علی(ع) به ما آموخت و خود نیز قائل به آن بود را جامه عمل بپوشانیم.

او با اشاره به تلاش و همکاری بانو «زهرا سعادت» و برگزاری نشست های متعدد برای ساخت بیمارستان آنکولوژی امیر افزود: این مرکز اکنون به مرکزی تبدیل شده که آثار و برکات آن را بیماران و همراهان می بینند و از ثمره آن استفاده می کنند و در بازدیدهایی که از این بیمارستان انجام شده، رضایتمندی بیماران بالای ۹۵ درصد بوده است.

استاندار فارس با تقدیر از خدمات دست اندرکاران بیمارستان آنکولوژی امیر اظهار کرد: این افراد بدون هیچ چشمداشتی شب و روز زندگی خود را برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان صرف می کنند و رضایت بیماران، حاکی از شایستگی پزشکان و کارکنان این بیمارستان است که به خوبی نسبت به اهمیت خدمت خود در این جایگاه، آگاه هستند.

دکتر ایمانیه ادامه داد: علاوه بر بانو «سعادت» که تمام زندگی خود را صرف کار خیر کرده است، به همت خیرین بسیاری این جریان همچنان ادامه دارد و خوشا به حال افرادی که با ورود به امر خیر، نجات بخش خویش هستند.

او همچنین با اشاره به نیازهای کنونی بیمارستان آنکولوژی امیر در مواردی مانند تکمیل ساختمان در حال ساخت سی تی اسکن، ساخت اقامتگاه همراهان بیمار، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و آشپزخانه، از خیرین حوزه سلامت خواست تا در این پروژه ها مشارکت کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه استانداری فارس از انجام کارهای خیر حمایت می کند، تاکید کرد: باید به فکر آینده باشیم و با نگهداری از منابع و امکاناتی که در اختیار داریم، به توسعه بیشتر روند خدمت رسانی به بیماران کمک کنیم.

قدردانی از مشارکت اثربخش خیرین با مجموعه سلامت فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آئین، با گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیر، از حمایت های استاندار فارس از حوزه سلامت و همراهی و مشارکت خیرین با مجموعه بهداشت و درمان استان، تقدیر کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» تعامل خیرین فارس با مجموعه سلامت استان را دارای پیشینه ای ارزشمند و در پیشبرد اهداف سلامت استان بسیار اثرگذار خواند.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آئین گفت: حرکت پر شتاب مشارکت خیرین در حوزه سلامت، از استان فارس آغاز شده و امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز یاریگر روند کمک به بیماران باشیم.

دکتر «محمود نجابت» افزود: خداوند به خیرین این فرصت را داده که به بهترین نحو به بیماران خدمت کنند؛ به ویژه در مرکزی مانند بیمارستان آنکولوژی امیر که بیماران علاوه بر درمان جسمی، به حمایت روحی نیز نیاز دارند.

او با بیان اینکه خیرین در خدمت به بیماران همگام با کادر درمان هستند، اظهار کرد: افتخار همه ما نیکوکاری مردمان فارس است که بدون چشمداشت و با گشاده رویی با نظام سلامت همراهی می کنند و وظیفه تک تک ماست که از این بزرگواران تقدیر کنیم.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بانو «سعادت» با نیت حمایت از دردمندان این مرکز را بنا نهاد، ابراز امیدواری کرد این کار خیر الگویی برای همه باشد.

ارائه گزارشی از اقدامات و نیازمندی های بیمارستان آنکولوژی امیر از سوی دکتر «سید امیدرضا ذکاوت» رئیس بیمارستان آنکولوژی امیر و خیرمقدم از سوی دکتر «محمدحسین ورهرام» مدیر این بیمارستان، از دیگر بخش های این برنامه بود.

در این آئین که صبح امروز، بیست و ششم تیر ۱۴۰۱ با حضور استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در سالن سعدی مجتمع فرهنگی رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، ۲۰۰ نیک اندیش حوزه سلامت بیمارستان آنکولوژی امیر تقدیر شدند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بهره مندی بیماران