برگزاری میز خدمت برق منطقه ای فارس در آستانه عید غدیر
برگزاری میز خدمت برق منطقه ای فارس در آستانه عید غدیر

دیدار چهره به چهره با مردم در میز خدمت راهگشای بسیاری از مشکلات است

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس به اتفاق معاونین و مدیران این شرکت در میز خدمت عید سعید غدیر شرکت کردند و از نزدیک با بررسی مشکلات و خواست های مردم به تعداد زیادی از این خواسته ها پاسخ دادند.

مهندس حقیقی در حاشیه برگزاری این میز خدمت با بیان اینکه دیدار چهره به چهره با مردم در میز خدمت راهگشای بسیاری از مشکلات است افزود: هیچ چیز نباید بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کند ، رسیدگی مستقیم مدیران به مشکلات مردم موضوعی است که با ایجاد میز خدمت بیشتر و بهتر به آن پرداخته می شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر و دهه امامت و ولایت ادامه داد : ما از هر فرصتی برای بررسی مسایل و مشکلات مردم و از هر ظرفیت قانونی برای خدمت رسانی بیشتر بهره گیری خواهیم کرد ، همه مدیران در شرکت برق فارس نیز موظفند مردم را ولی نعمت خود بدانند و برای رسیدگی بی وقفه به مشکلات مردم کوشا باشند.

مهندس حقیقی اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی از آن توصیه دین و بخشی از آموزه های دینی ماست ، اولیای دین همواره ما را به حرکت در این مسیر توصیه کرده اند ، این موضوع در جمهوری اسلامی و حکومت صالحان می بایست به صورتی برجسته دنبال گردد.

وی خدمت در جامعه اسلامی را توفیقی الهی عنوان و اظهار امیدواری کرد تا مسئولین در سایه حکومت الهی، سیره حضرت امیرالمومنین علی (ع) را نصب العین خود در خدمت به مردم و مسلمین قرار دهند.

لازم به ذکر است استاندار فارس نیز در آستانه عید سعید غدیر با حضور در محل میز خدمت استانداری، در ارتباطی بی واسطه پای حرف دل مردم نشست؛ شماری از مدیران استان و شهرستان های فارس نیز در اقدام مشابهی، پاسخگوی مردم بودند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس پیش از این در جلسه شورای اداری استان فارس تاکید کرده بود:‌ مسئولان استان باید نسبت به بزرگداشت عید غدیر اهتمام ورزند و این جشن را در سازمان‌ها و ادارات مختلف استان به نحو احسن برپا کنند.

گفتنی است میز خدمت و پاسخ گویی به مراجعه کنندگان شرکت برق فارس در ورودی ساختمان این شرکت دائر می باشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری میز خدمت