خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در فارس با راه اندازی ۶ یونیت
خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در فارس با راه اندازی ۶ یونیت

توسعه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در فارس با راه اندازی ۶ یونیت دندانپزشکی در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه

به گزارش پگاه خبر؛معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از راه اندازی ۶ یونیت دندانپزشکی در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه در راستای ارتقای ارایه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در فارس خبر داد.

دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: این یونیت های دندانپزشکی در راستای توزیع متوازن خدمات تخصصی سلامت در بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در شیراز و بیمارستان های حضرت ولی عصر(عج) ممسنی، شهدای سروستان، حضرت ولی عصر(عج) ارسنجان و بیمارستان بعثت اشکنان نصب و راه اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه این اقدام زمینه ارائه خدمات استاندارد دندانپزشکی با تعرفه دولتی را در استان ارتقا می بخشد، افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دنبال افزایش سهم مراکز دولتی و کاهش هزینه‌های پرداختی مردم در نظام سلامت است.

دکتر شریفی با قدردانی از مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیات امنای صرفه جویی ارزی و خیرین حوزه سلامت فارس در تامین این یونیت های دندانپزشکی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حمایت های مسوولان وزارت بهداشت، سرعت ارتقای ارایه خدمات سلامت در فارس شتاب بیشتری می گیرد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

خدمات دندانپزشکی