استقرار میز خدمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در۲۶ تیرماه
استقرار میز خدمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در۲۶ تیرماه

به گزارش پگاه خبر؛رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، روز یک شنبه ۲۶ تیر ماه سال ۱۴٠۱، میز خدمت برای تکریم و پاسخگویی به ارباب‌رجوع در این سازمان استقرار می یابد. احمدعلی افکاری ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر افزود: استقرار میز خدمت سازمان […]

به گزارش پگاه خبر؛رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، روز یک شنبه ۲۶ تیر ماه سال ۱۴٠۱، میز خدمت برای تکریم و پاسخگویی به ارباب‌رجوع در این سازمان استقرار می یابد.

احمدعلی افکاری ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر افزود: استقرار میز خدمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس که با حضور همه ی معاونین و مدیران این سازمان برای پاسخگویی به ارباب‌رجوع تشکیل خواهد شد، تلاش داریم مسائل و مشکلات مراجعین مردمی را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که گره ی حل مشکل آنان به دست سازمان مدیریت و برنامه ریزی باشد به صورت قانونی راهنمایی و برطرف نماییم.

وی در بخش پایانی سخنانش از استقرار میز خدمت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به صورت هر دو هفته یکبار نیز خبر داد و اظهار داشت: آندسته از مراجعین مردمی که مسائل و مشکلاتشان مرتبط با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس است می توانند از ساعت۱٠ روز یک شنبه ۲۶ تیر ماه تا ساعت ۱۲ به مدت دو ساعت در محل استقرار میز خدمت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به نشانی چهار راه حافظیه جنب تالار حافظ حضور یافته و مسائل و مشکلات خود را پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است، شماره تلفن۳۲۲۹٠۹۳۱ داخلی ۳۵۲ (واحد روابط عمومی) نیز به عنوان پل ارتباطی سازمان با مردم شریف استان همه روزه به استثنای روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۳ ساعات وقت اداری، برای بیان مسائل و مشکلات و اعلام نتیجه پیگیری ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

استقرار میز خدمت