شیراز میزبان ۵۸۰ ورزشکار کشور با آغاز جشنواره ملی شمیم خانواده
شیراز میزبان ۵۸۰ ورزشکار کشور با آغاز جشنواره ملی شمیم خانواده

به گزارش پگاه خبر؛جشنواره ملی شمیم خانواده با نام امام رئوف که پیشتر فرمانده سپاه فجر استان فارس مژده آن را داده بود با حضور ۵۸۰ ورزشکار از فرزندان پاسدار سراسر کشور در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال ، آمادگی جسمانی ، تیراندازی ، تکواندو و شنا آغاز به کار کرد. سردار یدالله بوعلی […]

به گزارش پگاه خبر؛جشنواره ملی شمیم خانواده با نام امام رئوف که پیشتر فرمانده سپاه فجر استان فارس مژده آن را داده بود با حضور ۵۸۰ ورزشکار از فرزندان پاسدار سراسر کشور در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال ، آمادگی جسمانی ، تیراندازی ، تکواندو و شنا آغاز به کار کرد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در آیین شروع رقابت تیم های این شش رشته ورزشی در قالب جشنواره شمیم خانواده های سپاه پاسداران با اشاره به کمیته های اجرایی این جشنواره گفت : ۲۴ کمیته اجرایی متشکل از ۳۰۰ نفر از جمله داور و عوامل فنی مسئولیت اجرای این جشنواره را به عهده دارند .همچنین با شروع این جشنواره تحت عنوان امام رئوف، ۵۸۰ ورزشکار از خانواده های سپاه پاسداران از سراسر کشور با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) در این مسابقه در ۶رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: این جشنواره چهارمین دوره خود را پشت سر می گذارد که با توجه به ظرفیت های موجود برای برگزاری این رویداد بزرگ میزبانی این دوره به استان فارس و شهر شیراز سپرده شد.
سردار بوعلی تاکید کرد : این رویداد بزرگ سعادتمندی و فرصتی افتخار آمیز را برای سپاه فجر فارس به واسطه میزبانی از ورزشکاران خانواده سپاه سراسر کشور به وجود آورد.

لازم به ذکر است این رویداد به مدت سه روز با شرکت ۶ گروه از تیم های ورزشی در شهر شیراز توسط سپاه فجر استان فارس برگزار می گردد

انتهای پیام / محمد پرویزی

شیراز میزبان