قطعی برق ناخواسته در اشکال فنی بعضی از تجهیزات
قطعی برق ناخواسته در اشکال فنی بعضی از تجهیزات

به گزارش پگاه خبر؛شرکت برق منطقه‌ای فارس روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل قطعی ناخواسته برق در مناطقی از شیراز اعلام کرد: هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در میان نبوده و قطع برق بخاطر برخی اشکالات فنی است که بزودی رفع خواهد شد. روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت:به اطلاع […]

به گزارش پگاه خبر؛شرکت برق منطقه‌ای فارس روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل قطعی ناخواسته برق در مناطقی از شیراز اعلام کرد: هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در میان نبوده و قطع برق بخاطر برخی اشکالات فنی است که بزودی رفع خواهد شد.

روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت:به اطلاع همشهریان  می‌رساند به دلیل بروز اشکال فنی در بعضی از تجهیزات ایستگاه های برق، ناشی از ازدیاد بار و گرمای بیش از حد، متاسفانه در برخی مناطق و محلات شهر  شیراز به ویژه بلوارهای سفیر شمالی و جنوبی، چهار راه سرباز و مناطق منتهی به آن شاهد قطعی برق ناخواسته بوده ایم.
لذا ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت از اینکه با صبر و تحمل، خدمتگزاران خود در عرصه صنعت برق را یاری می نمایید ، تاکید می شود که هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در میان نیست و از همه  شهروندان شریف تقاضا می نماییم با مصرف بهینه برق و رعایت الگوی مصرف خادمین خود را در راستای تامین برق مطمئن و دایم یاری نمایند.

انتهای پیام/سمیه یگانه

قطعی برق