بازدید استاندار فارس طرح عمرانی ساخت شبکه بهداشت مرودشت
بازدید استاندار فارس طرح عمرانی ساخت شبکه بهداشت مرودشت

به گزارش پگاه خبر؛بازدیداستاندار فارس با همراهی مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از طرح های عمرانی در حال ساخت مجموعه سلامت شهرستان مرودشت، بازدید کرد. دکتر «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس و دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و […]

به گزارش پگاه خبر؛بازدیداستاندار فارس با همراهی مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از طرح های عمرانی در حال ساخت مجموعه سلامت شهرستان مرودشت، بازدید کرد.

دکتر «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس و دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در بیست و نهمین سفر رسمی استاندار فارس به شهرستان ها، از دو طرح عمرانی در دست ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی مرودشت و مرکز درمان بستر سیدان، بازدید کردند.

«روح اله کریمی» رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در این بازدید، گزارشی از میزان پیشرفت طرح های عمرانی مجموعه سلامت این شهرستان ارایه و بر تخصیص بودجه برای تکمیل و راه اندازی این طرح ها تاکید کرد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

بازدید استاندار فارس