برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر استان
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر استان

به گزارش پگاه خبر؛سید کاظم حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در اختتامیه جشنواره استانی فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر در محل کانون تربیتی حضرت زینب شیراز گفت: برگزاری جشنواره یادواره شهید علیرضا شمسی پور از شهدای شاخص کشور بود که در دو مجموعه ورزشی شهید حمزه […]

به گزارش پگاه خبر؛سید کاظم حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در اختتامیه جشنواره استانی فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر در محل کانون تربیتی حضرت زینب شیراز گفت: برگزاری جشنواره یادواره شهید علیرضا شمسی پور از شهدای شاخص کشور بود که در دو مجموعه ورزشی شهید حمزه و نرجس شیراز برگزار شد.

او گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر و مادر و دختر ویژه دوره دوم ابتدایی است که ازپایه چهارم تا ششم هر پایه دانش آموز به همراه یکی از اولیای خود در این مسابقات شرکت داشتند.

حسینی گفت: مسابقات این جشنواره در مرحله شهرستان و مناطق استان برگزار شد و نفرات برتر در مرحله استانی شرکت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: نفرات برتر مسابقات این جشنواره در قالب تیم منتخب استان به مسابقات کشوری که در شهریورماه برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

او گفت: در پایان این جشنواره، در بخش مادر و دختر تیم‌های نواحی سه، دو و چهار اموزش و پرورش شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

حسینی گفت: در بخش پدر و پسر نیز تیم‌های نواحی یک، دو و سه آموزش و پرورش شیراز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/سمیه یگانه

برگزاری جشنواره