۱۰مدرسه برای آموزش و پرورش ناحیه ۴ ساخته می شود
۱۰مدرسه برای آموزش و پرورش ناحیه ۴ ساخته می شود

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مدیران ارشد آموزش و پرورش ناحیه ۴شیراز، ضمن دیدار و گفتگو، تصمیماتی کارگشا برای حل مشکلات این ناحیه بزرگ شیراز اتخاذ کرد. در این نشست که در ناحیه ۴آموزش پرورش شیراز انجام شد،توافق با سازمان نوسازی برای ساخت […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مدیران ارشد آموزش و پرورش ناحیه ۴شیراز، ضمن دیدار و گفتگو، تصمیماتی کارگشا برای حل مشکلات این ناحیه بزرگ شیراز اتخاذ کرد.

در این نشست که در ناحیه ۴آموزش پرورش شیراز انجام شد،توافق با سازمان نوسازی برای ساخت ۱۰باب مدرسه در ناحیه ۴شیراز، از جمله مصوبات مهم بود.

برنامه ریزی برای تبدیل به احسن شدن مدارس فرسوده ناحیه و پیگیری ساخت مدارس توسط سازمان های چون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان و… از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این دیدار حاصلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴شیراز گزارشی از کمبودها، کاستی ها و مشکلات این ناحیه را به سمع و نظر حاضران رساند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز برای پیگیری و رفع کاستی های این ناحیه در حد توان، با استفاده از ظرفیت های مجلس، قول همکاری و مساعدت داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۱۰مدرسه برای