آمادگی کامل کمیته امداد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی
آمادگی کامل کمیته امداد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی

به گزارش پگاه خبر؛مرتضی موصلی،مدیر کل کمیته امداد فارس،ضمن تبریک اعیاد بزرگ پیش رو عید قربان را نمادی از عبودیت و بندگی پروردگار متعال دانست و گفت: تمامی مسلمانان بنا بر آموزه‌های دینی و فطرت پاکشان، در موقعیت‌های مختلف همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند. او گفت: کمیته امداد هم زمان […]

به گزارش پگاه خبر؛مرتضی موصلی،مدیر کل کمیته امداد فارس،ضمن تبریک اعیاد بزرگ پیش رو عید قربان را نمادی از عبودیت و بندگی پروردگار متعال دانست و گفت: تمامی مسلمانان بنا بر آموزه‌های دینی و فطرت پاکشان، در موقعیت‌های مختلف همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند.

او گفت: کمیته امداد هم زمان با عید سعید قربان آمادگی کامل جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک اندیش در دفاتر و ادارات کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان است.

موصلی گفت: هم استانی‌های خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال‌های گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را ازطریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل امداد فارس گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۴۱۳ مرکز نیکوکاری و ۵۸ اداره مستقر در سطح استان و ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در محل برگزاری نماز عید قربان در سراسر استان کار جمع آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه در عید قربان پارسال ۳۱۸ میلیارد ریال نذورات و قربانی از طریق خیران به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر در روز عید بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

موصلی به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان اشاره و گفت: به جهت سهولت دسترسی نیکوکاران و مردم سخاوتمند روش‌های مختلفی جهت جمع آوری نذورات قربانی وجود دارد. واریز به کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷*، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

آمادگی کامل