سرویس مدارس به دید مدرسه‌ای سیار نگاه شود
سرویس مدارس به دید مدرسه‌ای سیار نگاه شود

به گزارش پگاه خبر؛محمدخلیل عسکری در جلسه‌ی سرویس مدارس استان گفت: سرویس مدارس تنها وسیله‌ی ایاب و ذهاب دانش آموز نیست بلکه باید به دید مدرسه‌ای سیار نگریسته شود. مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بنابراین باید در خدمات دهی به دانش آموزان، شرایط مناسبی را ایجاد کرد. او به فعالیت‌های کارگروه ماده ۱۸ سرویس […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدخلیل عسکری در جلسه‌ی سرویس مدارس استان گفت: سرویس مدارس تنها وسیله‌ی ایاب و ذهاب دانش آموز نیست بلکه باید به دید مدرسه‌ای سیار نگریسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بنابراین باید در خدمات دهی به دانش آموزان، شرایط مناسبی را ایجاد کرد.

او به فعالیت‌های کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس اشاره و گفت: این کارگروه با راه اندازی سرویس مدارس در فروردین امسال با توجه به شرایط خاصی که با بازگشایی مدارس ایجاد شده بود کار ارزشمندی را انجام دادند.

عسکری ضمن اشاره به نقش سرویس مدارس در روند تعلیم و تربیت به عنوان مدرسه سیار گفت: باید برای سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو پیوست عدالت و فرهنگی طراحی و اجرا شود.

او گفت: آموزش و پرورش با درنظر گرفتن نوع همکاری و فعالیت شرکت‌های سرویس مدارس، خدمات دهی آن‌ها را سنجیده و این اختیار را دارد که در صورت تخلف آن‌ها از لیست کنار گذاشته شوند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سرویس مدارس