همایش توانمندسازی بانوان سرپرست خانوارازدغدغه‌ جدی شوراوشهرداری
همایش توانمندسازی بانوان سرپرست خانوارازدغدغه‌ جدی شوراوشهرداری

به گزارش پگاه خبر؛همایش توانمندسازی بانوان در سالن همایش های شهربا حضور مهندس زارعی رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورا، غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و مشفقیان معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و نمایندگان گروه های جهادی و امور بانوان برگزار شد. مسعود زارعی عضو شورای اسلامی و رییس […]

به گزارش پگاه خبر؛همایش توانمندسازی بانوان در سالن همایش های شهربا حضور مهندس زارعی رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورا، غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و مشفقیان معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و نمایندگان گروه های جهادی و امور بانوان برگزار شد.

مسعود زارعی عضو شورای اسلامی و رییس کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا اظهار داشت : مهارت آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتغالزایی برای بانوان از جمله اهداف و برنامه های مجموعه شورا و شهرداری است وبه جد از این موضوع حمایت خواهیم کرد چرا که نیاز واقعی زنان در شرایط فعلی اشتغال و کارآفرینی برای خانواده و فرزندان است .

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هدف مدیریت شهری خودکفایی زنان سرپرست خانوار در حوزه اشتغال‌زایی است ، شورا و شهرداری شیراز بر این باور است که با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی بتواند کارآفرینی اجتماعی را تقویت و به سرانجام رساند .

غلامرضا غلامی معاون خدمات شهری شهرداری در حاشیه همایش توانمند سازی بانوان گفت : توانمندی‌سازی زنان با رفاه و توسعه جوامع ارتباط تنگاتنگی دارد، زنان جزو سرمایه‌های انسانی جامعه محسوب می‌شوند و شکی نیست که سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و بدون شک ارتقای زنان در جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شتاب بخشیدن به فرآیند توسعه شناخته می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تأکید کرد : اشتغال زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار، یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوامع بشری حال‌حاضر است و مجموعه مدیریت شهری به جد در صدد رفع این مهم می باشد .

مصطفی مشفقیان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز در پایان این همایش گفت : ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای بانوان سرپرست خانوار یکی از اهداف معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری شیراز می باشد و امیدواریم با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم .

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

همایش توانمندسازی