واکنش شهرداری شیراز به انتشار یک کلیپ جنجالی
واکنش شهرداری شیراز به انتشار یک کلیپ جنجالی

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به انتساب یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر فردی مجروح با خون‌ریزی شدید به این نهاد واکنش نشان داد. رضا جاویدی به انتساب یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر مجروح شدن فردی همراه با خون‌ریزی به شهرداری شیراز واکنش نشان داد. وی در […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به انتساب یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر فردی مجروح با خون‌ریزی شدید به این نهاد واکنش نشان داد.

رضا جاویدی به انتساب یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر مجروح شدن فردی همراه با خون‌ریزی به شهرداری شیراز واکنش نشان داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: طبق اعلام رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در مصاحبه با خبرگزاری رسمی، تا کنون در این خصوص تماسی به پلیس فارس گزارش نشده است.

سخنگوی شهرداری شیراز تصریح کرد: به گفته مرجع انتظامی فارس، زمان و مکان کلیپ که مربوط به شهرستان شیراز باشد، نیز مشخص نیست؛ حال چگونه این کلیپ به شهرداری شیراز منتسب می‌شود!

جاویدی با بیان اینکه انتساب این کلیپ به شهرداری شیراز از اساس تکذیب می‌شود، گفت: انتشار و انتساب کلیپ به شهرداری حق پیگیری از طریق مراجع انتظامی و قضایی را برای این نهاد محفوظ داشته و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شهرداری شیراز در پایان از شهروندان فهیم شیراز خواست تا از انتشار این کلیپ و دامن زدن به شایعات خودداری کرده و اخبار و اطلاعات را صرفا از طریق مراجع رسمی و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز دنبال کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

واکنش شهرداری