مناطق کمتر برخوردار فارس در اولویت ایجاد زیرساخت های ورزشی
مناطق کمتر برخوردار فارس در اولویت ایجاد زیرساخت های ورزشی

چهارمین جشنواره فرهنگی شمیم خانواده سپاه با حضور ۱۸۰۰ نفر از ورزشکاران کشور در ۶رشته ورزشی به مدت ۳روز در شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش پگاه خبر؛سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس با اعلام این خبر افزود:
این جشنواره با نام امام رئوف در استان فارس برگزار خواهد شد . از طرفی لازم به ذکر است به دنبال تقاضای میزبانی این جشنواره و دارا بودن زیرساخت و توانمندی لازم در برگزاری رویدادهای فرهنگی ورزشی که توسط سپاه فجر در تمام شهرستان ها و بخش های استان ایجاد شده ، فارس توانست میزبانی این رویداد را به عهده بگیرد .

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی در مجموعه سپاه در سراسر کشور به صورت دوره ای اضافه کرد:امسال این جشنواره با حضور ورزشکاران در ۶ رشته ورزشی در رده‌های نوجوانان و جوانان با ۱۸۰۰ نفر شرکت‌کننده از ۲۰ تیرماه به مدت ۳ روز در شیراز و با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود. همچنین ۲۴۳ نفر تیم اجرایی و داوری در این جشنواره فعالیت خواهند داشت که بیشترین تعداد از ظرفیت نیروها و فعالین این حوزه در استان فارس استفاده شده است.

سردار بوعلی با تاکید بر توجه مجموعه سپاه به مناطق کمتر برخوردار در سطح استان برای ایجاد زیرساخت های فرهنگی ورزشی افزود: در دهه مبارک فجر امسال سالن چند منظوره امام مهدی (عج) با دارا بودن ۹ سالن برای رشته های مختلف ورزشی در بلوار رحمت شیراز به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه سرهنگ کریمی مدیر اجرای جشنواره فرهنگی شمیم خانواده سپاه ( امام رئوف) با تاکید بر نظارت بر توصیه های ایمنی و بهداشتی در روند اجرای مسابقات ، در خصوص محورهای برگزاری جشنواره تصریح کرد: مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می شود.همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی از بیانیه گام دوم و وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در ایام برگزاری مسابقات نیز از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام / محمد پرویزی

مناطق کمتر برخوردار