اداره کردن امور کشور با سیاسی‌کاری امکان‌پذیر نیست
اداره کردن امور کشور با سیاسی‌کاری امکان‌پذیر نیست

به گزارش پگاه خبر؛در دیدار فرماندار زرقان با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع مشکلات موجود در زمینه آب و مسکن و همچنین تامین گندم مصرفی مورد نیاز مردم تاکید شد. علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی […]

به گزارش پگاه خبر؛در دیدار فرماندار زرقان با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع مشکلات موجود در زمینه آب و مسکن و همچنین تامین گندم مصرفی مورد نیاز مردم تاکید شد.

علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی دولت بایستی در زمینه تامین آب برنامه داشته باشد، گفت: تامین آب شرب به ویژه در روستاها که عمده‌ترین مطالبات مردمی است بایستی با تدابیر استاندار و فرماندار به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان زرقان به صورت دقیق بررسی شود و مشکلات آن را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نظام مدیریتی ما نباید سیاسی‌کاری داشته باشیم، افزود: اداره کردن مملکت با شعارهای بی‌اساس اصلاح‌طلب و اصولگرا یا نعمتی و حیدری ممکن نیست.

پاک فطرت با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بایستی به تمامی جنبه‌های آن توجه شود، گفت: در ساخت مسکن برای شهروندان باید به جنبه‌های مختلف آن نظیر محرمیت، مکان‌یابی، موضوعات اجتماعی، فضای سبز، حمل و نقل و سایر فضاهای خدماتی آن توجه بشود تا به جای رخ دادن مسائل امنیتی و تبعات اجتماعی شاهد رضایتمندی ساکنین باشیم‌.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در رابطه اهمیت موضوعات شهرسازی در ساخت مسکن، اظهار داشت: هنر نیست که شعار ساخت مسکن بدهیم و بگوییم این تعداد مسکن ساخته‌ایم اما از نظر شهرسازی مانند برخی از مشکلاتی که در مسکن مهر وجود دارد، نادرست باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نسبت به تحولات جهانی و ضرورت تامین کالاهای اساسی کشور، تصریح کرد: در کشورهای توسعه‌یافته در مصرف آب به ویژه در زمینه کشاورزی صرفه‌جویی می‌شود و الگوی کشت به صورت مدرن و با تکیه بر دانش روز انجام می‌شود که بایستی در ایران هم به صورت جدی این موضوع پیگیری شود تا بتوانیم نیاز مصرفی کالاهای اساسی را تامین کنیم‌‌.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: در راستای هدفمندی توزیع گندم در کشور دولت سیزدهم تدبیر کرد اما با توجه به تحولات منطقه‌ای بایستی برای تولید هم برنامه داشته باشیم تا دچار کمبود و گرانی این کالای استراتژیک در کشور نشویم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اداره کردن