تقویت مشارکت حوزه سلامت و خیرین با هدف توسعه خدمات سلامت
تقویت مشارکت حوزه سلامت و خیرین با هدف توسعه خدمات سلامت

به گزارش پگاه خبر؛معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز در دیدار با خیرین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بانو پروین دالکی، بر افزایش همکاری مشترک حوزه سلامت و خیرین تاکید کرد. دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با تاکید بر اهمیت تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیرین […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز در دیدار با خیرین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بانو پروین دالکی، بر افزایش همکاری مشترک حوزه سلامت و خیرین تاکید کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با تاکید بر اهمیت تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیرین تامین سلامت، گفت: نیک اندیشان حوزه سلامت همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده اند و افزایش تعامل بیشتر بین حوزه سلامت و خیرین می تواند ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه کنندگان را به همراه داشته باشد.

او نتیجه گسترش همراهی و همکاری خیرین تامین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را توسعه ارائه خدمات سلامت به مردم استان دانست و اضافه کرد: همکاری و تعامل میان خیرین تامین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره تنگاتنگ بوده است و لازم است بکوشیم این تعامل، تقویت شود.

دیگر اعضای این نشست نیز در خصوص مسائل و چالش های موجود در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بانو پروین دالکی به تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات لازم در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعان، ارائه شد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی