پتانسیل برپایی موکب حضرت احمد بن موسی ع درمسیر پیاده‌روی شیراز
پتانسیل برپایی موکب حضرت احمد بن موسی ع درمسیر پیاده‌روی شیراز

برپایی موکب حضرت احمد بن موسی علیه السلام در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف به کربلا

به گزارش پگاه خبر؛رضا محمدیان در این خصوص اظهار داشت: مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در واقع یک مسیر بین‌المللی است که همه کشورها در آن حضور دارند. وی اضافه کرد: برپایی موکب در مراسم اربعین حسینی از مصوبات شورای چهارم بود که در گام نخست موکب حضرت احمد بن موسی علیه السلام در شلمچه برپا گردید و هم‌اکنون نیز فعالیت‌های آن در حال انجام است.
رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، زیارت و گردشگری بیان کرد: برپایی موکب حضرت احمد بن موسی علیه السلام در مسیر پیاده‌روی می‌تواند یک پتانسیلی برای شهر شیراز ایجاد کند که هم دارای آثار معنوی برای شهرمان است و هم با معرفی شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام می‌تواند در بحث گردشگری مذهبی موثر واقع شود.
مهندس محمدیان تصریح کرد: بر اساس این مصوبه مقرر گردید شهرداری شیراز از محل ردیف بودجه‌های فرهنگی با مسئولیت شهرداری شیراز و با هماهنگی تولیت محترم آستان مقدس احمدی و ستاد عتبات عالیات ضمن پیگیری و اخذ مجوز قانونی اقدام لازم را انجام دهد. وی ابراز داشت: در راستای اجرایی نمودن این موضوع کمیته راهبردی و برنامه‌ریزی با حضور نمایندگان اجرایی دستگاه‌های مرتبط، شهرداری و نماینده شورای اسلامی شهر از کمیسیون سومین حرم، زیارت و گردشگری با مسئولیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تشکیل و اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پتانسیل برپایی