هیچ معادله منطقه ای بدون حضور ایران حل شدنی نیست
هیچ معادله منطقه ای بدون حضور ایران حل شدنی نیست

به گزارش پگاه خبر؛دکتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی در آیین باشکوه یادواره شهدا و سرداران شهید روستای شهیداباد بخش مشهد مرغاب از توابع شهرستان خرمبید اظهارداشت: حضور حاج آقا مصلحی در مراسم یادواره شهدا موجب مباهات است.کشور ما،درزمان مسئولیت ایشان دروزارت اطلاعات،خاطرات بسیارخوبی ازعملکرداین […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی در آیین باشکوه یادواره شهدا و سرداران شهید روستای شهیداباد بخش مشهد مرغاب از توابع شهرستان خرمبید اظهارداشت: حضور حاج آقا مصلحی در مراسم یادواره شهدا موجب مباهات است.کشور ما،درزمان مسئولیت ایشان دروزارت اطلاعات،خاطرات بسیارخوبی ازعملکرداین مردولایت مدار و مردعملیاتی داشت.در مجلس نهم همیشه از بیانات ایشان و نقشه راه وی در مجلس استفاده میکردیم.
وی گفت:امشب در این نقطه از زمین خدا، در شهید آباد فارس نقطه ای که مکان عزت و سربلندی و سرافرازی است در این دنیا و در کشور ما و در استان ما امده ایم تاتقدیر کنیم از شهیدان عزیزمان.صحبت کردن من هم  مجلس شهدا بسیار سخت است اما همه ماها به شهدا و خانواده شهدا دینی داریم اگر امروز عزت داریم ،اگر امروز مدعی هستیم ،اگر  هیچ معادله ای بدون وجود  و حضور کشور ما حل نمی‌شود به خاطر این تجارتی بود که  شهدای عزیز با خدا انجام دادند و امروز این عزت و سربلندی آسایش و امنیت و توان چه در حوزه تکنولوژی و در حوزه‌های دیگر داریم از برکت خون شهداست.
زارع افزود:در هر سازمانی که میخواهیم موفق شود برای هر سازمان یک نسخه میپیچیم و این نسخه برای سازمان دیگر کار برد ندارد اما یک نسخه خداوند متعال برای ما داده ،یک راهبرد جهانشمول را توسط قرآن کریم برای ما فرستاده بنام شهدا. چه کسانی این راهبرد را عملیاتی و اجرا کردند ؟کسانی که امروز ماه‌ها به یاد آنها هستیم و اگر ما حتی در یاد این عزیزان کوتاهی کنیم قطعاً باید پاسخگو باشیم.

شهیداباد روستای مورد عنایت خاص مقام معظم رهبری است

نماینده مردم آباده، بوانات ،خرمبید و سرچهان در پایان گفت:به خاطر قصور و کوتاهیهایی که در شهید آباد شده شخصا از محضر شهدا و مردم این دیار عذرخواهی میکنم.این روستا مورد عنایت خاص مقام معظم رهبری است و اینجا را ستاره درخشان و نگین استان فارس نام نهاده اند. حوزه انتخابیه ما چهار شهرستان است و باوسعت بسیار زیاد و کار کردن در اینجا به جهت وسعت فراوان و تعدد شهرها و روستا هایش واقعا سخت است.هر نماینده منابعی در اختیار دارد که باید بین شهرستان تقسیم کنیم و خوب برخی شهرستانهانمایندگانشان تک شهرستانی هستند و کارشان راحت تر است.اما همیشه دو شهر را در اولویت گذاشتیم، یکی شهیدآباد و بعدی ایزدخواست که به خاطر شهدای عزیزشان همواره مورد احترام ما هستند.
لازم به ذکر است روستای شهید آباد از توابع بخش مشهد مرغاب ، شهرستان خرمبید،استان فارس با تقدیم ۴۶ شهید دفاع مقدس و دهها جانباز و آزاده از جمله روستاهای نمونه در حوزه جهاد و ایثارگری است. فامیل اکبری در شهید اباد فارس افزون بر سی نفر شهید دفاع مقدس تقدیم نموده که از جمله آنها چهار برادر شهید از یک خانواده معظم شاهد میباشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

هیچ معادله منطقه