۱۴ هزار نفر در بخش صحرای باغ از گاز طبیعی بهره مند شدند
۱۴ هزار نفر در بخش صحرای باغ از گاز طبیعی بهره مند شدند

به گزارش پگاه خبر؛با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش با اجرای ۳۴۰ کیلومتر شبکه و ساخت ۹ ایستگاه تقلیل فشار با اعتباری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. او گفت: با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به بخش […]

به گزارش پگاه خبر؛با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش با اجرای ۳۴۰ کیلومتر شبکه و ساخت ۹ ایستگاه تقلیل فشار با اعتباری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او گفت: با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به بخش صحرای باغ لارستان و بخش مرکزی گراش در مجموع ۴ هزار و ۴۶۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 ایمانیه در سفر به صحرای باغ لارستان گفت: با توجه به مطالب و درخواست‌هایی که انجام شد انتظار می رود همه شهرستان لارستان تا سال آینده دارای گاز شوند و  مردم نیز  باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
استاندار فارس  گفت: این جاده مناسب این منطقه نیست و باید تلاش شود تا با کمک خیران و دولت، جاده‌ها با انعقاد تفاهم نامه ارتقا یابد و مخصوصا تعریض جاده‌ها با کمک خیران انجام شود.

او گفت: در مورد انتقال آب از خلیج فارس و سد سلمان فارسی و غنی سازی منابع آب زیر زمینی کمک‌هایی شد تا مردم این منطقه از آب  آشامیدنی مناسب بهره‌مند شوند.

ایمانیه گفت: بیمارستان با توجه به جمعیت ۱۳ هزار نفری این بخش از نظر قانون به ازای هر هزار نفر جمعیت یک تخت بیمارستانی تعلق می‌گیرد.
استاندار فارس گفت: برای ایجاد بیمارستان با توجه به جمعیت این بخش باید بخش خصوصی یا خیران پای کار بیایند، اما اگر خیر بسازد و دولت بخواهد اداره کند این مورد با موانع قانونی روبرو است مگر این که بیمارستان خصوصی ایجاد شود به گونه‌ای که هزینه خاصی به دولت تحمیل نشود.

او گفت: در موضوع شهرک صنعتی موافق این موضوع هستیم و پیگیری می شود تا موضوع برق و آب نیز به نتیجه برسد.

ایمانیه گفت: درخواست با موضوع کمک به کشاورزی منطقه و استقرار اداره ها نیز پیگیری می شود.

استاندار فارس گفت: نگاه دولت نگاهی عدالت محور است و ما نیز بر مبنای عدالت و همراهی کار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۱۴ هزار نفر