نمایشگاه بین‌المللی صنعت منشا پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان کشور
نمایشگاه بین‌المللی صنعت منشا پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان کشور

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی شنبه ۱۱ تیر در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شیراز گفت: قطعا برگزاری این چنین نمایشگاهی با این کیفیت و کمیت می‌تواند منشا اثر و پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان کشور باشد. عزیزی افزود: از رسالت‌های مهم شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی شنبه ۱۱ تیر در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شیراز گفت: قطعا برگزاری این چنین نمایشگاهی با این کیفیت و کمیت می‌تواند منشا اثر و پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان کشور باشد.

عزیزی افزود: از رسالت‌های مهم شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف و معرفی صنعتگران و شرکت‌های دانش بینان به بازار داخلی و خارجی است که البته این امر به خوبی در نمایشگاهای بین‌المللی فارس به نمایش گذاشته شده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: صنعتگران و تولید کنندگان فارس امروز از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند تا جایی که علاوه بر بازار داخلی می توانند محصولات خود را به سایر کشورها هم صادر کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: صنعتگران و تولیدکنندگان استان فارس این ظرفیت را دارند تا در بازارهای بزرگ منطقه‌ای و بین‌المللی ورود کنند، متاسفانه در چند سال گذشته این موضوع به خوبی دنبال نشده است و باید همه تلاش کنند تا باز فارس در بازارهای منطقه‌ای بدرخشد.

عزیزی بیان کرد: باید به این باور برسیم که می‌توانیم گام‌های مهم و بزرگی در بازار منطقه برداریم، در این زمینه قطعا باید بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و متولیان اقتصادی به ویژه وزارت امور خارجه و تیم اقتصادی این وزارت خانه ارتباط‌هایی برقرار شود تا در نتیجه سهم خوبی از بازار منطقه از آن فارس شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه  نتیجه این تلاش‌ها و ارتباطات می‌تواند باعث پویایی اقتصاد جامعه شود، گفت: انتظار می‌رود مدیران استانی هم حمایت های لازم را داشته باشند تا فعالان صنعت ساختمان و سایر تولیدکنندگان حوزه‌ها بتوانند در حوزه بین‌المللی حضور پویا و موثر داشته باشند.

عزیزی اشاره‌ای هم به طرح جهش ملی مسکن داشت و افزود: دولت و مجلس متعهد است در قانون جهش ملی مسکن؛ چهار میلیون مسکن را در چهار سال به به بهره برداری برساند و این فرصت خوبی است تا فعالان صنعت ساختمان در این شرایط با برگزاری نشست های تخصصی با انبوه سازان و سایر دستگاه‌های متولی بهره برداری لازم را انجام دهند تا از تخصص این نیروهای جوان و تحصیلکرده به بهترین نحو استفاده شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نمایشگاه بین‌المللی