هماهنگی همیاران ترافیک نشان که مجمع با شالوده محکم بناشده است
هماهنگی همیاران ترافیک نشان که مجمع با شالوده محکم بناشده است

مراسم تجلیل و تقدیر از همیاران ترافیک با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز، رییس اداره عملیات راهنمایی و رانندگی، رئیس اداره فرهنگ ترافیک راهور فارس و نایب رئیس شورای شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر؛نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز گفت: هماهنگی همیاران مهربان ترافیک نشانه آن است که این مجمع با شالوده ای خوب، محکم و قوی بنا و نهادینه شده است.

وی گفت:مجمع با افزایش نرخ تعهد پذیری در شهروندان با دیدن الگوهای مجمع، کمک به بهسازی مبلمان شهری با اعمار نمادهای فرهنگی و مذهبی در بخشهای مختلف، کمک به مولفه خانواده درمانی و اصلاح و بازسازی خود با دریافت نقطه نظرات مردم به عنوان ولی نعمت حکومت، قدم های مثبتی در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه برداشته است.

طاهری بزرگترین خدمت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز به جامعه را کمک به افزایش حوزه امکانات سازمان های دولتی عنوان کرد و گفت: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز توانسته است با کمک خیرین، بیش از ۱۳۹ میلیارد تومان حوزه امکانات سازمان های دولتی را افزایش دهد.

رئیس اداره عملیات راهنمایی و رانندگی، مجمع خیرین شهرساز و‌فرهنگ ساز را زبانزد و نمونه در کشور و افتخاری برای استان و شهر شیراز نام برد و با این عنوان که اقدامات مجمع و همیاران مهربان ترافیک بر هیچ کس پوشیده نیست از حضور موثر همیاران در ایام نوروز یاد کرد.

سرهنگ سید فرج الله موسوی گفت: حضور همیاران مهربان ترافیک در کنار پلیس در ایام نوروز افتخاری برای پلیس استان بود؛ چرا که افتخارات جهانی و کشوری در پوشش همیار مهربان ترافیک و هم دوش با پلیس راهور در سطح شهر به روان سازی و هدایت شهروندان و مسافران مبادرت ورزیده و توانستند باعث تسری به شهرستان‌های دیگر شوند.

 وی افزود: تلاش، زحمت، پیگیری و هماهنگی همیاران مهربان ترافیک نشانه آن است که این مجمع با شالوده ای خوب، محکم و قوی بنا و نهادینه شده است.

 رئیس اداره عملیات راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: بی‌تردید روانی ترافیک در برخی از معابر، افزایش آمار توجه رانندگان و عابرین پیاده به چراغ راهنما و قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات شهری، نتیجه تلاش همیاران مهربان ترافیک است.

 موسوی همچنین همیاران مهربان ترافیک را مشاورین معتمدی برای پلیس راهور خواند و افزود: همیاران مهربان ترافیک، نقص های موجود در معابر، از جمله استقرار چراغ های راهنمایی و رانندگی،  مشکلات موجود در بریدگی ها، خط کشی ها و بسیاری از کمبودهای دیگر را به پلیس انتقال داده و با اعمال نظر شایسته و مطلوب، خدمات ارزشمندی به شهروندان و پلیس راهور ارائه می دهند.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

هماهنگی همیاران