مسائل احصا شده مناطق در دو بخش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند
مسائل احصا شده مناطق در دو بخش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند

به گزارش پگاه خبر؛فرماندار شیراز با بیان اینکه مسائل مناطق طی تفاهمی که انجام‌شده رصد و احصا می‌شوند، گفت: پس از احصا،این مسائل در دو بخش موارد دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی و موارد مرتبط به شورای اسلامی شهر و شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرند. لطف‌الله شیبانی در قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله […]

به گزارش پگاه خبر؛فرماندار شیراز با بیان اینکه مسائل مناطق طی تفاهمی که انجام‌شده رصد و احصا می‌شوند، گفت: پس از احصا،این مسائل در دو بخش موارد دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی و موارد مرتبط به شورای اسلامی شهر و شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرند.

لطف‌الله شیبانی در قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی فرمانداری و شورای اسلامی شهر شیراز که در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) منــطقه ۵ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مسائل مناطق طی تفاهمی که انجام‌شده رصد و احصا می‌شوند و در دو بخش موارد دستگاه‌های خدمات رسانی و اجرایی و موارد مرتبط به شورای اسلامی شهر و شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای این منظور دبیرخانه مشترکی جهت پیگیری امور در نظر گرفته‌شده است که مصوبات میز خدمت همان روز در صحن شورای شهر با حضور مجموعه فرمانداری بررسی می‌شود و پس از قطعی شدن مصوبات توسط فرمانداری پیگیری می‌شود.

فرماندار شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه مصوبات مربوط به شورای اسلامی و شهرداری به‌طور جداگانه پیگیری می‌شود، در همین خصوص جلسات هم‌پوشانی و هماهنگی نیز برگزار می‌شود تا با رصد مصوبات، نتایج آن‌ها طی یک بازه زمانی مشخص اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مسائل احصا شده