مدیریت و ایجاد راه حل آسیب‌های اجتماعی و معضلات شهری
مدیریت و ایجاد راه حل آسیب‌های اجتماعی و معضلات شهری

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم تا مشکلات باقی بمانند و بعضاً آسیب‌های ایمنی، اجتماعی و امنیتی را ایجاد کنند، بلکه باید آسیب‌های اجتماعی را مدیریت و مکانیسم‌های حل آن را به وجود آوریم نه اینکه آسیبی را با آسیبی دیگر جابجا کنیم. مهدی طاهری در […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم تا مشکلات باقی بمانند و بعضاً آسیب‌های ایمنی، اجتماعی و امنیتی را ایجاد کنند، بلکه باید آسیب‌های اجتماعی را مدیریت و مکانیسم‌های حل آن را به وجود آوریم نه اینکه آسیبی را با آسیبی دیگر جابجا کنیم.

مهدی طاهری در قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی فرمانداری و شورای اسلامی شهر شیراز که در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) منــطقه ۵ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با تجمیع دستگاه‌های مسئول خدمت رسان در مناطق و احصای این مشکلات، فارغ از نظام بروکراسی سیستم کهنه اداری مشکلات محلات مناطق و شهروندان حل شود.

وی بیان نمود: ما به دنبال ایجاد کارگروهی با حضور استاندار، سایر مسئولان و دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان هستیم تا زمینه حل‌وفصل مشکلاتی شویم که میان دستگاه‌های اجرایی قابل حل نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز پیگیری بر مشکلات منطقه ۵ که حتی نوعی بحران به شمار می‌روند، گفت: باوجود کارهایی که در این منطقه تاکنون انجام‌گرفته است، اما هنوز معضل‌ها باقی‌مانده است و ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم تا مشکلات باقی بمانند و بعضاً آسیب‌های ایمنی، اجتماعی و امنیتی را ایجاد کنند بلکه باید آسیب‌های اجتماعی را مدیریت و مکانیسم‌های حل آن را به وجود آوریم نه اینکه آسیبی را با آسیبی دیگر جابجا کنیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مدیریت و ایجاد راه حل