ابتکار عمل شورای شهرباهمکاری فرمانداری وشهرداری درمشکلات فرادستگاهی
ابتکار عمل شورای شهرباهمکاری فرمانداری وشهرداری درمشکلات فرادستگاهی

شهردار شیراز در خصوص برگزاری قرارگاه جهادی شهید شیبانی گفت: ابتکار عمل شورای اسلامی شهر با همکاری فرمانداری و شهرداری شیراز حل مسائل و مشکلات فرادستگاهی بود و این تدبیر اندیشیده شده که میز خدمت در قالب مناطق برگزار شود و نتیجه آن تشکیل این قرارگاه بود.

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی در جمع خبرنگاران در قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی فرمانداری و شورای اسلامی شهر شیراز که در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) منــطقه ۵ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در طول این مدت بیشترین ارتباطات مردمی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌ویژه در ماه رمضان از طریق مساجد بوده و در غیرازاین ایام‌ هم‌ جلسات هفتگی ادامه داشته است که البته این برنامه‌ها جدا از دیدارهای مردمی هفتگی شهرداران مناطق با مردم است.

وی در خصوص برگزاری قرارگاه جهادی شهید شیبانی هم گفت: در این‌ بین ابتکار عمل شورای اسلامی شهر با همکاری فرمانداری و شهرداری شیراز حل مسائل و مشکلات فرا دستگاهی بود؛ چراکه در بسیاری موارد مشکلات و‌ صحبت‌های مطرح‌شده خارج از حیطه اختیارات شورا و شهرداری بود، لذا این تدبیر اندیشیده شد که میز خدمت در قالب مناطق برگزار شود و نتیجه آن تشکیل این قرارگاه بود.
شهردار شیراز بیان کرد: مسائل منطقه ۵ در چهارمین جلسه قرارگاه بررسی و مانند جلسات قبل مسائل با محوریت فرماندار مطرح و بعد جلسه جمع‌بندی و ابلاغ شد.

اصنافی بابیان اینکه در این مدت موارد زیادی بوده است که مسائل مطرح‌شده در قالب این جلسات حل‌شده است، تصریح کرد: هرچند الآن هم بیشترین مراجعات در خصوص مسائل شهرداری است اما ظرفیت خوبی ایجادشده و امید که از این ظرفیت این جلسات به‌درستی استفاده و جمع‌بندی فعالیت ما مایه خیر برای مردم باشد.

مدیر ارشد شهری شیراز در خصوص بیشترین مشکلات مطرح‌شده از جانب مردم گفت: در بین مراجعات مردمی در خصوص مسائل شهرداری، بیشتر موارد مراجعه مربوط به مسائل خارج از ضوابط و قوانین است چراکه برخی از قوانین شهرداری قابل تفسیر است.
شهردار شیراز گفت: البته ما خودمان چنین برنامه‌های منظمی را در مساجد داریم و‌ مسائل مطرح‌شده هم مربوط به حوزه شهری است اما سایر موارد فرا دستگاهی ما را با مشکلاتی مواجه کرده که با این‌گونه جلسات حل می‌شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ابتکار عمل