۲ پروژه سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز به بهره برداری رسید
۲ پروژه سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز به بهره برداری رسید

به گزارش پگاه خبر؛با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،استاندار فارس بخش های مگا آی سی یو و همودیالیز مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، به بهره برداری رسید. استاندار فارس در این آیین با اشاره به اهمیت مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی گفت: […]

به گزارش پگاه خبر؛با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،استاندار فارس بخش های مگا آی سی یو و همودیالیز مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، به بهره برداری رسید.

استاندار فارس در این آیین با اشاره به اهمیت مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی گفت: این مرکز علاوه بر ارایه خدمت به بیماران استان فارس، مراجعانی از سایر استان های کشور را نیز تحت پوشش خدمات تشخیصی درمانی قرار داده است.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» همچنین با توجه به مشارکت خیرین در راه اندازی دو پروژه جدید سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، خیرین را افتخار استان و کشور و حامی مردم خواند و از خدمات آنان در مسیر خدمت به همنوع قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه آیین بهره برداری از بخش های مگا آی سی یو و همودیالیز بیمارستان شهید دکتر فقیهی گفت: این مرکز آموزشی درمانی با وجود اساتید و پزشکان مجرب، امکانات و تجهیزات روزآمد، به عنوان یکی از مراکز مهم ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان استان فارس و سایر استان های کشور شناخته می شود، که این توانمندی از افتخارات دانشگاه به شمار می رود.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به مشارکت خیرین در راه اندازی پروژه های سلامت در فارس، اظهار کرد: نخستین مجمع خیرین تامین سلامت کشور در استان فارس راه اندازی شده و در حال حاضر به عنوان الگو در سایر استان های کشور مطرح است.

او ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح خدمات بهداشتی درمانی در استان، خیرین را چشم و چراغ استان فارس دانست و بر ترویج فرهنگ کار خیر و رفع دغدغه های آنان تاکید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت استان فارس گفت: بخش مگا آی سی یو بیمارستان شهید دکتر فقیهی با ۴۰۰ مترمربع و ۱۰ تخت، با هزینه ای بالغ بر سیزده میلیارد تومان، با مشارکت خانواده مرحوم «نوشاد» از خیرین استان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بخش همودیالیز این مرکز آموزشی درمانی نیز با ۴۰۰ مترمربع و ۱۳ تخت، با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان، با مشارکت خانواده مرحومه «جعفری» و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

آیین بهره برداری از دو پروژه سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جمعی از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه خیرین حوزه سلامت استان، صبح امروز، دوم تیر ۱۴۰۱ برگزار شد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

۲ پروژه سلامت