ترویج فرهنگ ترافیک در رسانه‌های مجازی انجام خواهد شد
ترویج فرهنگ ترافیک در رسانه‌های مجازی انجام خواهد شد

به گزارش پگاه خبر؛هادی شه‌دوست شیرازی گفت: امروزه بیشتر افراد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان اوقات خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند و به دلیل تاثیرگذاری این رسانه ها، به زودی بخشی از برنامه‌های آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک در رسانه‌های مجازی انجام خواهد شد. او گفت: اطلاع رسانی برنامه‌ها و تولیدات آموزشی در […]

به گزارش پگاه خبر؛هادی شه‌دوست شیرازی گفت: امروزه بیشتر افراد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان اوقات خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند و به دلیل تاثیرگذاری این رسانه ها، به زودی بخشی از برنامه‌های آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک در رسانه‌های مجازی انجام خواهد شد.

او گفت: اطلاع رسانی برنامه‌ها و تولیدات آموزشی در قالب‌های پادکست، اینفوگرافی، کلیپ، پوستر، مسابقه و… از برنامه‌های پیش بینی شده ویژه رسانه‌های مجازی است که بزودی اطلاع رسانی و منتشر خواهد شد.

هادی شه دوست شیرازی از فعالیت پارک‌های ترافیک در فصل تابستان خبر داد و گفت: مراکز آموزش فرهنگ ترافیک ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی طراحی و صرفا در طول سال تحصیلی فعال بوده است.

او گفت: این مراکز پس از دوسال تعطیلی بدلیل شیوع کرونا و فعالیت مجازی، در فصل تابستان امسال مجددا بازگشایی و در آن برنامه‌های متنوعی ویژه سنین مختلف اجرا خواهد شد.
کلانشهر شیراز دارای سه پارک ترافیک است که در مناطق ۴،٢ و ۵ شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ترویج فرهنگ ترافیک