دیدار جمعی ازمدیران‌ شهرداری به منظور تقویت ظرفیت‌های تعاملی قانونی
دیدار جمعی ازمدیران‌ شهرداری به منظور تقویت ظرفیت‌های تعاملی قانونی

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی شهردار شیراز، معاون محیط زیست و خدمات شهری و دبیر شورای شهرداران مناطق ۱۱گانه و جمعی از مدیران ستادی شهرداری شیراز به مناسبت یکم تیرماه روز اصناف و تقویت ظرفیت‌های تعاملی قانونی با سید محمود هاشمی رئیس و اعضای اتاق اصناف شیراز دیدار کردند. شهردار شیراز در این دیدار […]

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی شهردار شیراز، معاون محیط زیست و خدمات شهری و دبیر شورای شهرداران مناطق ۱۱گانه و جمعی از مدیران ستادی شهرداری شیراز به مناسبت یکم تیرماه روز اصناف و تقویت ظرفیت‌های تعاملی قانونی با سید محمود هاشمی رئیس و اعضای اتاق اصناف شیراز دیدار کردند.

شهردار شیراز در این دیدار با تاکید بر اهمیت پیشگیری از حوادث تصریح کرد: لازم است اتاق اصناف با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همکاری بیشتری داشته باشد تا علاوه‌ بر ارائه آموزش صنوف در این زمینه و در راستای ایمن‌سازی مراکز تجاری و خرید و سایر صنوف انجام شود.

سید احسان اصنافی با تاکید بر مشارکت اصناف در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی افزود: همواره اصناف در این امور نقش آفرینی کرده اند.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه ایمنی ویژه اصناف در حوزه ساختمان‌های تجاری و مراکز خرید همواره مورد تایید شهرداری شیراز بوده است، گفت: تشکیل و پیگیری کارگروه با جدیت دنبال می‌شود.

سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس نیز در این دیدار با تقدیر از تعامل شهرداری در این دوره مدیریت شهری با اتاق اظهار کرد: تعامل دو مجموعه باعث ایجاد رونق و پیشرفت در شهر می‌شود.

وی با تاکید بر دغدغه شهردار شیراز در اهمیت پیشگیری از حوادث و ایمن‌سازی صنوف بیان کرد: در حال تدوین شیوه نامه اجرایی پیرو تفاهم‌نامه‌ فی مابین اتاق اصناف و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مبنی بر ایمن‌سازی واحدهای تجاری و آموزش نکات ایمنی به صنوف هستیم.

رئیس اتاق اصناف شیراز با بیان اینکه خروج مشاغل مزاحم از شهر مورد تاکید هر دو طرف است، گفت: ساماندهی ضایعاتی‌ها نیز دغدغه مشترک اتاق اصناف و شهرداری شیراز است که باید با کار کارشناسی در این دوره اقدام شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دیدار جمعی