پرداخت تسهیلات به طرح کاغذ سازی زاگرس جهت تولید کاغذ تحریر
پرداخت تسهیلات به طرح کاغذ سازی زاگرس جهت تولید کاغذ تحریر

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس از بررسی میزان تسهیلات درخواستی کاغذسازی زاگرس توسط بانک صنعت و معدن کشور طی یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا ایزدی چهارشنبه یکم تیرماه در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از تعدادی طرح های صنعتی نیمه تمام یا در حال فعالیت، گفت: این طرح‌ها در سه دسته نیمه تمام، توسعه‌ای و در حال فعالیت برای دریافت سرمایه در گردش جای می‌گیرند.

ایزدی با اشاره به طرح کاغذسازی زاگرس، افزود: مدیران این بانک اذعان دارند که این طرح نیاز به تسهیلات دارد و در حال حاضر هم طرح توجیهی این پروژه در بانک صنعت و معدن کشور در دست بررسی است.

رئیس سازمان صمت فارس عنوان‌ کرد: قول مساعد داده شده تا هفته آینده میزان تسهیلات درخواستی این کارخانه مشخص شود تا با پرداخت تسهیلات باقی مانده، شاهد راه‌اندازی خط تولید کاغذ تحریر در این واحد تولیدی باشیم.

ایزدی ادامه داد: طرح توسعه شرکت سازه پیوند و شیشه و پلاستیک دنیا از دیگر طرح‌هایی بود که امروز مورد بازید مدیرعامل، قائم مقام و معاونین بانک صنعت و معدن قرار گرفت.
وی گفت: مقرر شده که میزان تسهیلات درخواستی برای این دو شرکت نیز توسط بانک صنعت و معدن در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای تامین شود.

رئیس سازمان صمت فارس به بازدید از کارخانه شایان دیزل که تولید کننده تریلی در استان است هم اشاره و ‌بیان کرد: این کارخانه هم نیاز به سرمایه در گردش دارد که با نظر مثبت بانک صنعت و معدن شاهد تزریق منابع مالی به طرح‌های بزرگ و تاثیرگذار در فارس خواهیم بود.

ایزدی به بازدید از مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگارد هم اشاره و با بیان اینکه بهترین شمش آلیاژ ایران در حال حاضر مربوط به این کارخانه است، گفت: این کارخانه موجب رونق صنایع استان شده است.

وی از مدیرعامل بانک صنعت و‌معدن کشور خواست که ‌بحث حمایتی نسبت به طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه همچون گذشته از سوی این بانک تداوم یابد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پرداخت تسهیلات