نقش رسانه در جهاد تبیین کلیدی است
نقش رسانه در جهاد تبیین کلیدی است

حجه الاسلام محمودی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با حضور در پاتوق رسانه ای بسیج رسانه استان فارس با اعضای شورای فرماندهی بسیج رسانه دیدار کرد.

به گزارش پگاه خبر؛ حجه الاسلام محمودی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در جمع شورای بسیج رسانه استان فارس درپاتوق تبیین گفت: رسانه در زندگی اجتماعی انسان جایگاه ویژه دارد و زیباترین دلیل اهمیت رسانه وجود قرآن کریم به عنوان رسانه مکتوب پیامبر اسلام هستیم و رسانه نقش هدایتی جامعه بشری را ایفا می کند.

او ادامه داد: سایر انبیای الهی در رابطه خود با مردم رابطه رسانه ای داشته اند و کتاب های انبیا یک رسانه بوده و قرآن بیش از ۱۴۰۰ اسل یک رسانه اثرگذار محسوب می شود.

محمودی زاده تاکید کرد: از نقش رسانه نمی توان چشم پوشی کرد و امروزه ابزارهای رسانه ای و فضای نشر وسیع و سریع و سهل الوصول شده است و در نظام اسلامی ما به رسانه نگاه ویژه و ایده آل می شود و در افق نگاه ویژه ما به نظام، رسانه نقش ویژه می تواند ایفا کند و در جهاد تببین مورد تاکید مقام معظم رهبری رسانه مهم است.

او افزود: نقش رسانه در جهاد تبیین کلیدی است و به ابزار مختلف بیانگری می پردازد و در این میان بسیج رسانه در این میان به عنوان رسانه انقلابی نقش ویژه دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: در بسیج رسانه جایگاه مهمی بر اساس نگاه مقام معظم رهبری در افق انقلاب اسلامی وجود دارد و بسیج رسانه باید برای کسب نتیجه بر محورهای علم، عمل، توجه به حب و بغض فی الله و با محوریت خدای متعال، حقیقت محوری، مصلحت اندیشی و … متمرکز شود و این محورها مورد تاکید امام علی (ع) نیز هستند.

وی تصریح کرد: ارتباط موثر دولت ها با رسانه ها برای ایجاد ارتباطات مردمی مهم است و در بخش مطالبه گری، رسانه جایگاه ویژه دارد و می تواند فضای مطالبه گری را با حلقه وصل بین مسئولان و مطالبه گران، فضا را تلطیف کند و در جایگاه درستی قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با تقدیر از زحمات و تلاشهای بسیج رسانه گفت :مطالبه گری و جهاد تبیین از مهم ترین محورهای فعالیت بسیج رسانه است که الحمدلله مسولین بسیج در این زمینه همت کردند .

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نقش رسانه