ارائه خدمات شهرداری‌های مناطق ۱۱گانه شیراز در روز جمعه سوم تیرماه
ارائه خدمات شهرداری‌های مناطق ۱۱گانه شیراز در روز جمعه سوم تیرماه

به گزارش پگاه خبر؛معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: با توجه به فرارسیدن اتمام مهلت پرداخت ۳۵ درصدی تخفیف عوارض ساختمانی و اصناف، همه مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز در روز جمعه سوم تیرماه آماده ارائه خدمات هستند. سعید مصفا بیان کرد: با توجه به پایان زمان مهلت پرداخت ۳۵ درصدی تخفیف عوارض ساختمانی و […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: با توجه به فرارسیدن اتمام مهلت پرداخت ۳۵ درصدی تخفیف عوارض ساختمانی و اصناف، همه مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز در روز جمعه سوم تیرماه آماده ارائه خدمات هستند.

سعید مصفا بیان کرد: با توجه به پایان زمان مهلت پرداخت ۳۵ درصدی تخفیف عوارض ساختمانی و اصناف تا پایان روز پنجم تیرماه جاری، همه مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز، روز جمعه سوم تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده ارائه خدمات هستند.

بنابراین گزارش؛ پیش از این معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرده بود؛ براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر شیراز و در راستای رونق بخشی به جریان اقتصاد شهر و بهبود فرایند ساخت‌وساز، عوارض سال جاری براساس مقررات و ضوابط تعیین شده و با ۳۵ درصد تخفیف تا پنجم تیرماه قابل پرداخت است.

به گفته وی؛ شهروندان می‌توانند برای پرداخت عوارض و بهره‌مندی از تخفیفات پیش‌بینی شده، به مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز مراجعه و یا از طریق پرتال شهرداری شیراز به آدرس www.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ارائه خدمات شهرداری‌های