ساخت بیمارستان نمازی ۲در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی می شود
ساخت بیمارستان نمازی ۲در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی می شود

به گزارش پگاه خبر؛ در نشست که باحضور دکتر سید وحیدحسینی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی،صبح امروز، سی و یکم خرداد ۱۴۰۱ در بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز برگزار شد،اعضای گروه آموزشی مسایل و چالش های خود را بارئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشته و پیرامون راهکارهای رفع موارد مطرح شده، بحث و گفتگو شد. […]

به گزارش پگاه خبر؛ در نشست که باحضور دکتر سید وحیدحسینی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی،صبح امروز، سی و یکم خرداد ۱۴۰۱ در بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز برگزار شد،اعضای گروه آموزشی مسایل و چالش های خود را بارئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشته و پیرامون راهکارهای رفع موارد مطرح شده، بحث و گفتگو شد.

دکتر سید وحید حسینی در جمع استادان  گروه جراحی با بیان اینکه هشت رشته فوق تخصصی و فلوشیپ جراحی، هشت مرکز تحقیقاتی و چهار مجله گروه جراحی در دانشگاه وجود دارد؛ حضور استادان  بنام و مطرح ملی و بین المللی در رشته های سرطان، پیوند، قلب، اطفال و کولورکتال در مجموعه دانشگاه را موجب مرجعیت در سطوح علمی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت از اساتید این رشته به تقویت عرصه های آموزشی و رفع آسیب های وارد شده به سیستم آموزشی در دوران کرونا، نقش آموزش را در ترسیم سیمای سلامت آینده کشور، تاثیرگذار خواند.

نقش اثرگذار گروه‌های آموزشی در جهت رشد دانش آموختگان توانمند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین در نشست هم اندیشی با اساتید گروه بیهوشی دانشگاه نیز بر نقش اثرگذار اساتید و پزشکان در پرورش دانش آموختگان توانمند تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دوران کرونا با آسیب به سیستم آموزشی در سراسر دنیا همراه بود، از اساتید این گروه آموزشی خواست تا در این زمینه با همت مضاعف اقدام کرده و این آسیب جبران شود.

دکتر حسینی با بیان محدودیت های منابع مالی موجود تاکید کرد: مشکلات و مسایل موجود نباید مانع از رشد و پیشرفت در حوزه سلامت شود.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر،دکتر حسینی با اشاره به حجم بالای مراجعه بیماران سایر استان های کشور و حجم بالای خدمات پزشکان در شیراز، بر پیگیری برای افزایش زیرساخت ها و امکانات مراکز ارائه خدمات سلامت تاکید کرد.

اساتید گروه جراحی دانشگاه دغدغه ها و چالش های خود را با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشتند و در این زمینه هم اندیشی صورت گرفت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ساخت بیمارستان نمازی