آغاز به کارموسسه خیریه مراقبت متعالی در شهرستان نی ریز
آغاز به کارموسسه خیریه مراقبت متعالی در شهرستان نی ریز

به گزارش پگاه خبر؛آیین راه اندازی موسسه خیریه مراقبت متعالی و خدمات درمانی در منزل وابسته به شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، با حضور رئیس هیات مدیره این موسسه در استان فارس و جمعی از مسوولان شهرستان نی ریز، در سالن اجتماعات فرمانداری نی ریز برگزار شد. مهندس «مختار یوسفی» فرماندار شهرستان نی […]

به گزارش پگاه خبر؛آیین راه اندازی موسسه خیریه مراقبت متعالی و خدمات درمانی در منزل وابسته به شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، با حضور رئیس هیات مدیره این موسسه در استان فارس و جمعی از مسوولان شهرستان نی ریز، در سالن اجتماعات فرمانداری نی ریز برگزار شد.

مهندس «مختار یوسفی» فرماندار شهرستان نی ریز با تاکید بر اهمیت کار نیک اندیشانه در زمینه بهداشت و درمان گفت: امروزه با توجه به مسایل مختلف، وجود چنین موسسه هایی که برای ارایه خدمت به عموم جامعه فعالیت دارند، می تواند به برطرف شدن نیازهای درمانی قشر کم درآمد شهرستان کمک کند و ارتقای سلامت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

دکتر «داور آل داود» رییس شبکه بهداشت و درمان نی ریز نیز در این آیین، با بیان اهداف راه اندازی موسسه خیریه مراقبت متعالی و خدمات درمانی در منزل نیاز آن برای شهرستان نی ریز گفت: این موسسه خیریه در تمام گروه‌ های تخصصی درمانی به صورت رایگان به بیماران بی‌ بضاعت در منزل خدمت ارائه می دهد و متشکل از گروه پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و روانشناسان است که برای ارائه خدمات داوطلبی جذب شده اند.

رئیس هیات مدیره موسسه مراقبت متعالی و خدمات درمانی در منزل فارس نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده برای آغاز فعالیت یک شعبه از این موسسه در شهرستان نی ریز گفت: بر اساس شواهد علمی، اقتصادی و عاطفی، نیاز است مدت بستری بیمار در بیمارستان کاهش یابد و در ۱۰ سال آینده با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بیشتر خدمات درمانی در منزل ارائه خواهد شد که این موضوع، ضرورت وجود چنین موسسه هایی را نشان می دهد.

دکتر «ضیاء الدین تابعی» با بیان اینکه مراقبت متعالی یک موضوع جهانی است، افزود: در این موسسه با استفاده از ارزش‌ های پزشکی ایرانی، علاوه بر مسایل علمی و دانشگاهی، تلاش می ‌شود تا افراد مختلف جامعه نیز بتوانند در این امر، یاریگر بیماران باشند؛ همچنین در این موسسه علاوه بر مسایل درمانی، به روح انسانیّت و بهبود شرایط روحی بیمار و اعضای خانواده آنان نیز کمک می شود.

حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی فال اسیری» از ائمه جماعت شهرستان نی ریز، با حضور در این آیین، بر همکاری نهادهای مختلف دولتی و همچنین نیک اندیشان در این امر خداپسندانه تاکید کرد و از آمادگی و حمایت برای کمک به اجرای اهداف این موسسه خیریه، خبر داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی