برگزاری بیست و ششمین دوره مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی
برگزاری بیست و ششمین دوره مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی

به گزارش پگاه خبر؛بنیاد نخبگان فارس اعلام کرد: بیست و ششمین دوره مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی ویژه دانش آموزان متوسطه اول استان فارس در تابستان برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی fars.bmn.ir و برای ثبت نام تا ۱۰ تیر به نشانی https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۲۷ مراجعه کنند. دانش آموزانی که در سال […]

به گزارش پگاه خبر؛بنیاد نخبگان فارس اعلام کرد: بیست و ششمین دوره مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی ویژه دانش آموزان متوسطه اول استان فارس در تابستان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی fars.bmn.ir و برای ثبت نام تا ۱۰ تیر به نشانی https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۲۷ مراجعه کنند.

دانش آموزانی که در سال تحصیلی آینده (۱۴۰۲-۱۴۰۱) وارد پایه تحصیلی هشتم و نهم خواهند شد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

مهمترین اهداف مدارس خلاقیت و ایده پردازی شامل: آشنایی با تفکر خلاق و تکنیک‌های پرورش خلاقیت؛ آشنایی با مبانی حل مساله؛ آشنایی با تفکر تحلیلی و تصمیم گیری منطقی؛ خود تنظیمی و انضباط شخصی، آشنایی با مدیریت پروژه و زمان؛ تقویت هوش اجتماعی؛ آشنایی با پژوهش و مستند سازی علمی و انجام کارگروهی و تیمی است.

از دیگر اهداف این مدارس: آشنایی با مهارت‌های خاص خلاقیت، الگو پذیری دانش آموزان از جامعه نخبگانی، ایجاد انگیزه و نشاط در دانش آموزان و آشنایی با مبانی نوآوری است.

برگزیدگان این رویداد به عنوان سفیران خلاقیت توسط مجمع خیران نخبه پرور فارس به مدت حداقل یک سال مشمول جایزه تحصیلی خواهند شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری بیست و ششمین دوره