۲۸هزار نفر متقاضی در استان موفق به ثبت درخواست خود در سامانه سیتا
۲۸هزار نفر متقاضی در استان موفق به ثبت درخواست خود در سامانه سیتا

به گزارش پگاه خبر؛مجتبی دهقان پور،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس،گفت: از بین متقاضیان تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور تاکنون قریب به ۱۸هزارو ۳۰۰ نفر به شعب بانک کشاورزی استان فارس معرفی شده اند. او گفت: در تعداد معرفی شدگان به بانک نیز حائز رتبه دوم کشور هستیم که حدود ۱۹ هزارو ۸۰۰ میلیارد […]

به گزارش پگاه خبر؛مجتبی دهقان پور،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس،گفت: از بین متقاضیان تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور تاکنون قریب به ۱۸هزارو ۳۰۰ نفر به شعب بانک کشاورزی استان فارس معرفی شده اند.

او گفت: در تعداد معرفی شدگان به بانک نیز حائز رتبه دوم کشور هستیم که حدود ۱۹ هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال میزان اعتبار مورد نیاز آن است.

دهقان پور گفت: در سرتاسر استان فارس با همکاری بی دریغ شعب بانک کشاورزی ۳۶۹۲ فقره تسهیلات و دامدار کارت جدید با اعتباری قریب ۲۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه دولت با اجرای طرح پرداخت تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش اعلام کرده است که در شرایط سخت در کنار دامداران است گفت: دولت با تامین نقدینگی مورد نیاز دامداران با آسان‌ترین شکل ممکن قصد دارد پایداری تولید را تضمین کند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۲۸هزار نفر