دولت به وظایف اصلی خود بیشتر توجه کند
دولت به وظایف اصلی خود بیشتر توجه کند

به گزارش پگاه خبر؛دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در نطق روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ خود در مجلس شورای اسلامی طی چند تذکر مسئولان دولت را به اجرای مفاد مندرج در اصول مهم قانون اساسی جلب کرد. وی اظهار‌داشت:توجه دولت را به رعایت و اجرای اصول مترقی […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در نطق روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ خود در مجلس شورای اسلامی طی چند تذکر مسئولان دولت را به اجرای مفاد مندرج در اصول مهم قانون اساسی جلب کرد.

وی اظهار‌داشت:توجه دولت را به رعایت و اجرای اصول مترقی قانون اساسی جلب میکنم.خصوصا اصول ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ قانون اساسی.در اصل ۲۹ امده خدمات درمانی و بهداشتی و بیمه همگانی برای آحاد ملت دیده شده اما متاسفانه امروز بیماران خاص برای درمان و دارو در عذاب هستند و هیچکس هم پاسخگو نیست.

پاک فطرت گفت:در اصل۳۰ اموزش و پرورش رایگان تا پایان دوره متوسطه برای همه دیده شده اما متاسفانه والدین برای ثبت نام دانش آموزان خودشان شدیدا در مضیقه هستند.

عضو کمیسیونهای عمران و اموزش و تحقیقات مجلس افزود:در اصل۳۱ داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ای ایرانیست اما امروز داشتن مسکن برای جوانان ما یک رویا شده، لذا انتظار داریم برخی والدین برای ثبت نام دانش آموزان خودشان شدیدا در مضیقه هستند. و رعایت حقوق ملت را داشته باشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دولت به وظایف