۴۰روستای شیراز تعیین تکلیف شوند
۴۰روستای شیراز تعیین تکلیف شوند

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف ۴۰روستای شهرستان شیراز شد.

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی در دیدار با مهندس شاملو معاون بنیاد مسکن کشور اظهارداشت: روستاهای شهرستان شیراز نیازمند اقدامات سریع، کوتاه و بلند مدت می باشند.

او افزود: در حال حاضر طرح جدید ۲۶روستای شهرستان شیراز در شورای برنامه ریزی مصوب شده و باید فورا تعیین تکلیف شوند و مابقی را نیز تعیین تکلیف کنیم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال گفت: داستان روستاهای شهرستان شیراز سالهاست که استخوان لای زخم مانده و اگر امروز فکری اساسی برای آن نشود، با مشکلات عدیده ای در آینده مواجه خواهیم شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در گام نخست باید محدوده و حریم روستاها مشخص شود تا شهرداری و سایر دستگاهها تکلیف خود را بدانند.

او اضافه کرد: در گام بعدی بنیاد مسکن باید با استفاده از منابع درآمدی، وضعیت روستاها را سر و سامان دهد که در این راستا می توان از منابع استانی و مردمی نیز بهره برد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار که زمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس و نجابت و قادری نمایندگان شیراز و زرقان نیز حضور داشتند، تصمیمات گرفته شده در صورت جلسه ای تنظیم و به سمع و نظر حاضران رسانده شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۴۰روستای