اصلاح قانون مدیریت پسمانددرحوزه سرمایه‌گذاری ومشارکت
اصلاح قانون مدیریت پسمانددرحوزه سرمایه‌گذاری ومشارکت

به گزارش پگاه خبر؛عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اصلاح قانون مدیریت پسماند به‌ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی شد. افسانه خواست‌خدایی در هشتمین نشست کمیته تخصصی مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور که به میزبانی کلانشهر شیراز برگزار شد با اشاره به ۳ موضوع اساسی با محوریت […]

به گزارش پگاه خبر؛عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اصلاح قانون مدیریت پسماند به‌ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی شد.

افسانه خواست‌خدایی در هشتمین نشست کمیته تخصصی مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور که به میزبانی کلانشهر شیراز برگزار شد با اشاره به ۳ موضوع اساسی با محوریت کارگروه تخصصی مدیریت پسماند، شامل اصلاح قانون مدیریت پسماند، آیین نامه جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک و دستورالعمل اجرایی مدیریت و کنترل جمعیت حیوانات، بیان کرد: در حالی‌که قانون تعداد زیادی از دستگاه‌های اجرایی را مکلف به همکاری و شرح وظیفه کرده اما متاسفانه چون ضمانت اجرایی در این باره وجود ندارد بعضا شاهد عدم حضور و همکاری دستگاه‌های متولی و یا نامشخص بودن اقدامات آنها هستیم.

او تصریح کرد: بهترین اصلاح کننده در این حوزه پسماند، مدیران مجموعه کلانشهرها در حوزه پسماند هستند، چرا که هم دارای دانش هستند و هم در حوزه اجرا حرف برای گفتن دارند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با ابراز امیدواری از اینکه در این نشست آیین‌نامه‌های مشابه به بحث و بررسی گذاشته شود، عنوان کرد: شهرداری شیراز و مجموعه سازمان مدیریت پسماند پیگیر اقدامات نوین در بخش برون‌سپاری، سرمایه‌گذاری و جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک و همچنین آموزش شهروندان در این حوزه هستند و تلاش جدی دارند.

خواست‌خدایی مجددا خواستار اصلاح قانون مدیریت پسماند به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اصلاح قانون مدیریت