توسعه فعالیت های ورزشی در ۳۷ شهرستان استان
توسعه فعالیت های ورزشی در ۳۷ شهرستان استان

به گزارش پگاه خبر؛حیدر صفرپور، امروز ۲۵ خرداد در نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور به میزبانی شهر شیراز گفت: از شروع کار دولت سیزدهم شاهد حضور جوانان در عرصه ‌های مختلف مسئولیتی هستیم. مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: جوانان در ورزش جایگاه و نقش بسزایی دارند و با رویکرد شاخص […]

به گزارش پگاه خبر؛حیدر صفرپور، امروز ۲۵ خرداد در نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور به میزبانی شهر شیراز گفت: از شروع کار دولت سیزدهم شاهد حضور جوانان در عرصه ‌های مختلف مسئولیتی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: جوانان در ورزش جایگاه و نقش بسزایی دارند و با رویکرد شاخص معاون وزیر ورزش و جوانان در استان فارس مدعی هستیم که جوانان ما برای نقش آفرینی در عرصه ‌های ورزشی و عمرانی و فرهنگی این عرصه، توانمند و آماده هستند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۶۰ سمن ثبت شده در استان فارس در حوزه ورزش داریم و توسعه فعالیت های ورزشی در ۳۷ شهرستان استان نمود یافته است.

صفر پور تاکید کرد: جوان باوری محور فعالیت ‌ها و اقدامات مورد توجه استاندار فارس قرار دارد و در انتصابات استان شاهد این نگاه ویژه استاندار هستیم که نویدبخش شاکله قدرتمند مدیران اجرایی در استان خواهد بود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

توسعه فعالیت های ورزشی