تحول در آموزش به وسیله نیروهای تراز نظام اسلامی
تحول در آموزش به وسیله نیروهای تراز نظام اسلامی

به گزارش پگاه خبر؛محمدخلیل عسکری در جلسه ائمه جمعه و روسای اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های فارس، با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از ۲ سال، گفت: البته این بازگشایی با تهدیدهایی هم مواجه بود اما اراده محکم آموزش و پرورش و همراهی ائمه جمعه و مسئولان موجب حضور ۹۲ درصدی دانش آموزان شد. مدیرکل […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدخلیل عسکری در جلسه ائمه جمعه و روسای اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های فارس، با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از ۲ سال، گفت: البته این بازگشایی با تهدیدهایی هم مواجه بود اما اراده محکم آموزش و پرورش و همراهی ائمه جمعه و مسئولان موجب حضور ۹۲ درصدی دانش آموزان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اهتمام ائمه محترم جمعه در هفته بزرگداشت معلم نیز ستودنی بود و به بهتر برگزار کردن این مراسم کمک کرد.

عسکری گفت: سیاست دولت در آموزش و پرورش حول محور سند تحول بنیادین است، در آموزش و پرورش فارس در کنار سند تحول بنیادین به اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب و نقشه مهندسی کشور نیز اهتمام داریم که در ابلاغ روسای آموزش و پرورش نیز بر این موضوع تاکید داشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تاکید ما این است که روسای آموزش و پرورش ارتباطات خود را با ائمه محترم جمعه در شهرستان ها و مناطق بیشتر کنند تا بتوانیم سال تحصیلی جدید به خوبی آغاز کنیم.

عسکری گفت: تمام تحولات در مدرسه اتفاق می افتد و این را به وسیله نیروهای انقلابی و در تراز نظام اسلامی رقم خواهیم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: فرهنگیان این امکان را دارند که تا ۴ تیرماه در سامانه تصدی مدیریت مدارس، ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تحول در آموزش