پیش‌بینی برداشت ۱۶ هزار تن پیاز در کازرون
پیش‌بینی برداشت ۱۶ هزار تن پیاز در کازرون

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت پیاز از سطح ۴۱۰ هکتار از مزارع این شهرسان آغاز شده است و تا پایان تیر ماه ادامه دارد. حمید رشیدی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی سطح زیر کشت پیاز را در این شهرستان داشته‌ایم، افزود: بیشترین سطح زیر […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت پیاز از سطح ۴۱۰ هکتار از مزارع این شهرسان آغاز شده است و تا پایان تیر ماه ادامه دارد.

حمید رشیدی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی سطح زیر کشت پیاز را در این شهرستان داشته‌ایم، افزود: بیشترین سطح زیر کشت پیاز در شهرستان کازرون در بخش جره و بالاده واقع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به میانگین ۴۰ تنی تولید پیاز در مزارع شهرستان کازرون پیش بینی می شود بیش از ۱۶ هزار تن از این محصول برداشت و به بازار مصرف عرضه شود.

رشیدی با اشاره به نبود واحد فرآوری و سردخانه برای نگهداری و انبار پیاز در فصل برداشت در شهرستان کازرون اظهار کرد: سرمایه گذاری در این حوزه با توجه به کیفیت و کمیت محصول تولیدی می تواند برای سرمایه گذاران بسیار سودآور باشد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: ارقام پیاز کشت شده در این شهرستان شامل سفید شیری، زرد طلایی و قرمز است و پیاز قرمز کشت شده در این شهرستان به دلیل کیفیت انبارداری بالا و طعم و مزه خاص خود بازارپسندی بالایی دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پیش‌بینی برداشت ۱۶