شرکت های دانش بنیان در اولویت جهاد کشاورزی قرار گیرد
شرکت های دانش بنیان در اولویت جهاد کشاورزی قرار گیرد

به گزارش پگاه خبر؛نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مدیران جهاد کشاورزی استان فارس خواست تا شرکت های دانش بنیان این عرصه را در اولویت قرار دهد. ابراهیم عزیزی در نشست مشترک نمایندگان شیراز و زرقان با مدیران شرکت های دانش بنیان در جهاد کشاورزی اظهار داشت: پیشنهاد مشخص ما تعیین یک […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مدیران جهاد کشاورزی استان فارس خواست تا شرکت های دانش بنیان این عرصه را در اولویت قرار دهد.

ابراهیم عزیزی در نشست مشترک نمایندگان شیراز و زرقان با مدیران شرکت های دانش بنیان در جهاد کشاورزی اظهار داشت: پیشنهاد مشخص ما تعیین یک چهارچوب مشخص از سوی جهاد کشاورزی استان فارس برای پیگیری وضعیت شرکت های دانش بنیان است.

او با تاکید بر استقلال اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: کشوری که از لحاظ غذایی نیازمند بیگانه باشد، هرگز به استقلال اقتصادی نخواهد رسید لذا حمایت جدی از شرکت های دانش در راستای استقلال اقتصادی یک موضوع جدی است.

عزیزی تصریح کرد: حمایت از کشاورزان نیز با حرف ممکن نیست و باید در میدان عمل این حمایت صورت گیرد که بهترین مکان همین شرکت های دانش بنیان در این حوزه می باشد.

او در پایان نیز گفت: ما به عنوان نماینده مردم حمایت از شرکت های دانش بنیان را در وزارتخانه ها و مرکز دنبال کرده ایم و در این کار جدیت داریم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شرکت های دانش بنیان