راه اندازی سامانه آنلاین نوبت دھی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز
راه اندازی سامانه آنلاین نوبت دھی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز

به گزارش پگاه خبر؛در سالروز میلاد امام رضا (ع)، سامانه ی آنلاین نوبت دھی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز رونمایی شد. در مراسمی با حضور ھیأت رئیسه دانشگاه شیراز، سامانه ی آنلاین نوبت دھی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز به نشانیir.ac.shirazu.nobat رونمایی شد. به گفته ی دکتر رضا چالمه، مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز، این […]

به گزارش پگاه خبر؛در سالروز میلاد امام رضا (ع)، سامانه ی آنلاین نوبت دھی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز
رونمایی شد.

در مراسمی با حضور ھیأت رئیسه دانشگاه شیراز، سامانه ی آنلاین نوبت دھی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز به نشانیir.ac.shirazu.nobat رونمایی شد.

به گفته ی دکتر رضا چالمه، مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز، این سامانه باھدف تکریم مراجعان و سھولت ارائه ی خدمات راه اندازی گردیده و در حال حاضر قابل استفاده است.
وی افزود: افراد با مراجعه به این وب سایت می توانند به دوصورت حضوری (در محل ساختمان مدیریت امور آموزشی) و غیرحضوری (از ھر مکان دیگری) نوبت گیری کنند.
مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز گفت: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران به ‌ راحتی میتوانند نوبت خود را از کارشناس مربوطه دریافت نمایند.
وی افزود: سه سطح دسترسی برای این نرم افزار شامل مراجعان، کارشناسان و مدیر تعریف شده که ‌ در ھر سطح قابلیتھای متفاوتی وجود دارد.
دکتر چالمه درخصوص دیگر قابلیت ھای این نرم افزار نیز توضیح داد: مدیریت ‌ بھینه ی مراجعان و ارائه ی خدمات با بھترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن، ازجمله قابلیت ھای این سامانه است.
ھمچنین به واسطه ی اطلاعاتی که در اختیار مدیر مجموعه قرار می گیرد، میزان ‌ رضایتمندی مراجعان نیز قابل ارزیابی است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز در حاشیه ی این مراسم نیز، به ارائه ی گزارشی از عملکرد چھارماھه ی خود در طول دوران مسؤولیت پرداخت.
وی ضمن بیان اھمیت و جایگاه حوزه ی مدیریت امور آموزشی، از ضرورت کاھش حجم کار نیروی انسانی به منظور افزایش رضایتمندی افراد و چابک سازی فعالیت ھا در این بخش سخن گفت و اظھار کرد: در طول این چھارماه تلاش شده است تا درقالب طرح ھای مختلف ازجمله ارائه ی طرح ارجاع مکاتبات، پاسخگویی متمرکز به تماس ھای تلفنی، یکپارچه سازی مدیریت منابع انسانی حوزه ی آموزشی دانشگاه، ارسال مستقیم پرونده ھای فیزیکی به دبیرخانه و… حجم فعالیت ھای این حوزه را تاحد ممکن کاھش دھیم و بدین ترتیب رضایتمندی ھرچه بیش تر کارکنان و مراجعان این حوزه را جلب نماییم.

گفتنی ست، با توجه به حجم بالای تماس ھای تلفنی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز و به منظور تکریم ارباب رجوع، این مدیریت از تاریخ ٢٧ اردیبھشت ماه سال جاری نیز، اقدام به راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی نموده که به طور ھمزمان ۵ اپراتور، پاسخگوی تماس ھای افراد است.

شماره ھای مرکز پاسخگویی تلفنی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز عبارت است از:
۰۷۱۳۶۴۶۰۹۱۱
۰۷۱۳۶۱۳۳۹۶۰
۰۷۱۳۶۱۳۳۹۶۱

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

راه اندازی سامانه