بررسی مشکلات قضایی مردم درمسجد حضرت ابوالفضل با حضور دادستان مرکز استان
بررسی مشکلات قضایی مردم درمسجد حضرت ابوالفضل با حضور دادستان مرکز استان

به گزارش پگاه خبر؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس و معاونین دادسرای شیراز در ملاقات چهره به چهره با جمعی از نمازگزاران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک جانبازان شیراز مشکلات قضایی ۱۱۲ نفر از نمازگزاران را بررسی کردند. در حاشیه این مراسم دادستان عمومی و انقلاب شیراز طی سخنانی در جمع نمازگزارن با تأکید […]

به گزارش پگاه خبر؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس و معاونین دادسرای شیراز در ملاقات چهره به چهره با جمعی از نمازگزاران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک جانبازان شیراز مشکلات قضایی ۱۱۲ نفر از نمازگزاران را بررسی کردند.

در حاشیه این مراسم دادستان عمومی و انقلاب شیراز طی سخنانی در جمع نمازگزارن با تأکید بر توجه عموم مردم به نکات پیشگیری از وقوع جرم گفت: بهترین راه در مقابل وجوع جرائم و آسیب ها اجتماعی به کارگیری نکات پیشگیری است چرا که کمترین هزینه را برای مردم و دستگاه قضایی در پی دارد.

سید مصطفی بحرینی در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه دادسرای شیراز برخورد قاطع با بر هم زنندگان آرامش و امنیت مردم را در دستور کار دارد تصریح کرد: قاچاقیان مواد مخدر ، خرده فروشان مواد ، سارقین و افرادی که با قدرت نمایی نظم جامعه را خدشه دار می کنند در رصد دادسرا قرار دارند و بی تردید با اشد مجازات مواجه خواهند شد.

این مقام قضایی استان فارس پیش از ملاقات عمومی با مردم با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که بر اساس وظایف و مأموریت های سازمانی و سند تحول قضایی بر عهده دستگاه قضایی قرار دارد؛ تکریم ارباب رجوع است گفت: تلاش کرده ایم با برنامه ریزی مدون زمینه دیدار با مردم در اماکن مختلف عمومی از جمله مساجد و زیارتگاه ها را فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه حضور در میان مردم و بردن میزهای پاسخگویی به میان مردم است گفت:  به لحاظ آنکه مرجعی برای دادخواهی است یکی از نهاد های پر مراجعه مردم است بنابراین تلاش کرده ایم تا ضمن ایجاد دسترسی آسان مردم به مراجع قضایی خود و همکاران نیز با حضور در جمع مردم شنونده مشکلات آنان باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به دیدار های مردمی مستمر دادستان و معاونین طی روزهای سه شنبه هر هفته اشاره کرد و بیان داشت: مراجعان می توانند با حضور در دادستانی مرکز استان متناسب با درخواست خود تقاضای ملاقات با دادستان و معاونین دادستانی شیراز را ثبت و طی ساعات اداری روزهای سه شنبه مسائل و مشکلات خود را مستقیما با دادستان مطرح نمایند.

گفتنی است در این دیدار عمومی که ۵ تن از معاونین دادستان و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز حضور داشتند مشکلات قضایی ۱۱۲ نفر از نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک جانبازان شیراز بررسی و متناسب با درخواست های مطرح شده دستوراتی در چارچوب قانون صادر شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بررسی مشکلات قضایی